Hei, kertokaas nyt kuka on vahvoilla hakiessaan seuraa sinkku, eronnut(lapsellinen/lapseton), leski vai ehkä varattu. Tää kysymys on tarkoitettu sekä naisille että miehille ja kaikille ikäryhmille.
sinkku, eronnut, leski...
22
2175
Vastaukset
- juuri eronnut
Kyllä toiveissa on, että tapaisin miehen, joka olisi joko sinkku tai uusiosinkku, lapseton. Silloin olisi "puhdas pöytä" mistä aloittaa alusta kaikin puolin, mutta kuten sanottu koskaan ei tiedä mitä elämä eteen tuo. Ei auta olla liian tuomitseva, jokaisella meistä on oma menneisyytemme.
- jane
No hommahan menee niin, että lapsettomat sinkut etsii lapsettomia sinkkuja ja eronneille "lapsellisille" kelpaa toiset samanlaiset. Ainakin itse lapsettomana sinkkunaisena voin sanoa, että skippaan deittipalstoilla välittömästi yh-isät, varatut jne. Miespuoliset sinkut tuntuvat olevan avoimia myös yh-äideille ja eronneille. Toisaalta itse olen 24-vuotias, joten ikäryhmästäni aika hintsusti edes on tarjolla eronneita isiä.
Tässä iässä ei kovin suurta halukkuutta ilmene äitipuoleksi. Vanhemmat sinkut ovat kaikkiruokaisempia.
parhaiten saat vastauksia jos olet akateeminen, fiksu ja hyvännäköinen eli huippusaalis. raaka peli but that's how it goes...- Huippusaalis
> parhaiten saat vastauksia jos olet akateeminen, fiksu ja hyvännäköinen eli huippusaalis.
Olen akateeminen, fiksu, tavallisennäköinen (hyvännäköisiksi lasken korkeintaan joka kymmenennnen) ja lisäksi Suomen oloissa harvinaisen hyvin menestynyt. Rahaakin on kertynyt, olen väestön huippupromillessa.
Jos edesosan tästä paljastaa naiselle, tulee viesti joka alkaa "MITÄ VITUN PILAA TÄMÄ ON?" ja lopussa toivotetaan kastraatiota. Tai sitten alkaa loputon tenttaus siitä mitä vikaa minussa mahdollisesti on. *LOL*
> raaka peli but that's how it goes...
Tästä samaa mieltä, en minäkään halua isäpuoleksi jonkun toisen lapsille. Mielestäni lapset pitää tehdä ja kasvattaa itse. - ..............................
Huippusaalis kirjoitti:
> parhaiten saat vastauksia jos olet akateeminen, fiksu ja hyvännäköinen eli huippusaalis.
Olen akateeminen, fiksu, tavallisennäköinen (hyvännäköisiksi lasken korkeintaan joka kymmenennnen) ja lisäksi Suomen oloissa harvinaisen hyvin menestynyt. Rahaakin on kertynyt, olen väestön huippupromillessa.
Jos edesosan tästä paljastaa naiselle, tulee viesti joka alkaa "MITÄ VITUN PILAA TÄMÄ ON?" ja lopussa toivotetaan kastraatiota. Tai sitten alkaa loputon tenttaus siitä mitä vikaa minussa mahdollisesti on. *LOL*
Tästä samaa mieltä, en minäkään halua isäpuoleksi jonkun toisen lapsille. Mielestäni lapset pitää tehdä ja kasvattaa itse.Näin keskivertomiestä hiukan alempana, kukaan ei ole tentanut mitä vikaa mussa on :p Yleensä on saatu pakit joko ulkönäön tai statuksen takia (pätkäduunari olen).
- Hiuppusaalis
.............................. kirjoitti:
Näin keskivertomiestä hiukan alempana, kukaan ei ole tentanut mitä vikaa mussa on :p Yleensä on saatu pakit joko ulkönäön tai statuksen takia (pätkäduunari olen).
Jos olet hitusen keskiarvon alapuolella (mikä se nyt sitten onkaan) niin olet houkutteleva saalis melkein puolelle naisista.
Lisäksi on naisia, jotka ovat sinua korkeintaan yhden keskihajonnan parempia, minkä ei vielä pitäisi haitata. Sitä ei edes huomaa.
Pätkätöiden ei pitäisi olla mikään syy, tosi iso osa nuorista naisista on pätkätöissä itsekin.
:-) - hylätty, petetty, yksin jät...
Huippusaalis kirjoitti:
Tästä samaa mieltä, en minäkään halua isäpuoleksi jonkun toisen lapsille. Mielestäni lapset pitää tehdä ja kasvattaa itse.OOOH olet luultavasti unelmieni mies.
Meikä on tällänen tyllerö, uusiosinkku??? tai ainakin juuri jätetty. Mies löysi uuden ja jätti mut lievästi sanottuna ku.een. Menee kodin lisäksi myös työ ja toimeentulo. Ja se haave siitä perheestä- lapsia ei siis ole ja biologinen kello raksuttaa... Kun ei ole missimitoissa eikä huippuvälkky, niin tuskin sitä uutta seuraa saakaan edes sitten kun on siihen valmis. hylätty, petetty, yksin jät... kirjoitti:
OOOH olet luultavasti unelmieni mies.
Meikä on tällänen tyllerö, uusiosinkku??? tai ainakin juuri jätetty. Mies löysi uuden ja jätti mut lievästi sanottuna ku.een. Menee kodin lisäksi myös työ ja toimeentulo. Ja se haave siitä perheestä- lapsia ei siis ole ja biologinen kello raksuttaa... Kun ei ole missimitoissa eikä huippuvälkky, niin tuskin sitä uutta seuraa saakaan edes sitten kun on siihen valmis.Nainen. Sulla on elämä edessä. Toisin on ylikolkyt vuotiaan sinkkumiehen, ei mitään jakoo. Moni on sanonu että jos olisin eronnut niin olisin kuulema ihana, mutta kun olen sinkku niin ei voi harkita edes.
- sinkku-forever
puupiä kirjoitti:
Nainen. Sulla on elämä edessä. Toisin on ylikolkyt vuotiaan sinkkumiehen, ei mitään jakoo. Moni on sanonu että jos olisin eronnut niin olisin kuulema ihana, mutta kun olen sinkku niin ei voi harkita edes.
Että, jos olisit eronnut, niin sulla olisi paremmat mahdollisuudet naismarkkinoilla. Ihan pieni arvaus, mistä se mahtaa johtua; Naiset pelkää, että noinkin kauan sinkkuna ollut "vanhapoika" on jo kaavoihinsa kangistunut, eikä osaa ymmärtää mahdollisesti jo kerran eronnutta "lapsellista". Tai sitten oletetaan, että sinussa täytyy olla joku piilevä vika, kun olet yksin säilynyt. On vain yksi keino; Näytä, että olet mies "minun makuuni" ;) eli osoita luulot turhiksi.
- Huippusaalis
hylätty, petetty, yksin jät... kirjoitti:
OOOH olet luultavasti unelmieni mies.
Meikä on tällänen tyllerö, uusiosinkku??? tai ainakin juuri jätetty. Mies löysi uuden ja jätti mut lievästi sanottuna ku.een. Menee kodin lisäksi myös työ ja toimeentulo. Ja se haave siitä perheestä- lapsia ei siis ole ja biologinen kello raksuttaa... Kun ei ole missimitoissa eikä huippuvälkky, niin tuskin sitä uutta seuraa saakaan edes sitten kun on siihen valmis....kaiken tuon kertomasi lisäksi. :-)
Ongelmansa kullakin, mutta harvalle niitä noin paljon kasautuu. - hylätty, petetty jne
Huippusaalis kirjoitti:
...kaiken tuon kertomasi lisäksi. :-)
Ongelmansa kullakin, mutta harvalle niitä noin paljon kasautuu.Kuule kun mää niin toivoisinkin olevani feikki. Olis sikapaljon helpompaa.
sinkku-forever kirjoitti:
Että, jos olisit eronnut, niin sulla olisi paremmat mahdollisuudet naismarkkinoilla. Ihan pieni arvaus, mistä se mahtaa johtua; Naiset pelkää, että noinkin kauan sinkkuna ollut "vanhapoika" on jo kaavoihinsa kangistunut, eikä osaa ymmärtää mahdollisesti jo kerran eronnutta "lapsellista". Tai sitten oletetaan, että sinussa täytyy olla joku piilevä vika, kun olet yksin säilynyt. On vain yksi keino; Näytä, että olet mies "minun makuuni" ;) eli osoita luulot turhiksi.
On tehty vaikka mitä, näyttääkseen mihin pystyy. Van ympäristön mielipiteille kun ei ite mahda mitään, ja naisten pelot on jotain niistä johtuvia. Kaikilla on tietysti oikeus nähdä ihmiset sellaisena kuin haluavat, mutta monet jotka todella minut tuntevat eivät voi käsittää näitä "pelkoja". Semmosta se elämä on eikä se märehtimällä muutu miksikään.
- iines34
Hmmm, ehkä ottaisin eronneen ja "lapsellisen" miehen. Luulen, että tämä on elämänkokemukseen perustuvaa valinta, ne joilla ei vielä lapsia ole (iästä riippumatta) eivät pidä lapsellisista. En kuitenkaan yleistä.
Tuo mikä Huippusaalis sanoi naisten palautteesta on ihan totta. Me naiset saamme kuulla niin paljon bullshittiä varakkuudesta ym. jutuista, että emme hevillä niihin tarinoihin enää usko, vaikka olisivatkin totta. Toinen pointti on, et mä en jaksa kirjoitella sellaisen uroksen kanssa, jolla on tarve tuoda esille omaisuuttaan tai uramenestystään: se antaa kuvan työnarkomaanista ja sellaisesta, jolla se varakkuus on tärkeää. Kierrän sellaiset kaukaa.
Ja varatut => no thank´s. Sentään jotain moraalia pitää olla :/- Huippusaalis
Naisten käytöstavoista siis, tai paremmminkin niiden puuttumisesta.
Minun tapauksessani ei ollut kyse rehvastelemisesta, olen mitä olen ja se riittää minulle.
Kysyttäessä tietenkin vastaan rehellisesti, vaikka se usein tuotttaakin uskomattomia vihanpurkauksia tai jotain tyyliin "kuinka tyhmänä sinä minua pidät". :-) - iines34
Huippusaalis kirjoitti:
Naisten käytöstavoista siis, tai paremmminkin niiden puuttumisesta.
Minun tapauksessani ei ollut kyse rehvastelemisesta, olen mitä olen ja se riittää minulle.
Kysyttäessä tietenkin vastaan rehellisesti, vaikka se usein tuotttaakin uskomattomia vihanpurkauksia tai jotain tyyliin "kuinka tyhmänä sinä minua pidät". :-)Joo, toi on totta: monilla naisilla ei ole alkeellisiakaan käytöstapoja ja puhun nyt sivistyneestä käyttäytymisestä. Mutta ei niitä juuri ole miehilläkään, joten yleistys on jälleen vaarallista :).
Seurustelin teinivuosien aikaan juuri top-10 kuuluvan suvun pojan kans. Hän ei hävennyt rikkauttaan mutta ei halunnut sitä korostaa eikä tuonut sitä millään tavalla esille. Hän oli oikeasti huipputyyppi ja mulle oli silloinkin aivan yksi ja sama vaikka rikas olikin. Hän ei halunnut jatkaa suvun yrityksen johdossa vaan elää maanläheistä elämää täällä Suomessa.
Varakkuus helpottaa monia asioita elämässä mutta ei se kyllä onnea tuo. Toinen pointti on, että aina pitää muistaa kuka komentaa ja ketä: jos maallisen mammonan kerääminen on tärkeää, komentaa raha yksilöä eikä päinvastoin. Ja tämä häiritsee minua; kaikki pyörii liian paljon sen rahan ympärillä. Sain itse tilaisuuden elää taloudellisesti helpompaa elämää ja se ei tehnyt minua yhtään onnellisemmaksi ja elämässäni haluan olla onnellinen :). Joten prioriteetit ja komennusjohto pitää olla jokaisella hallussa. - Huippusaalis
iines34 kirjoitti:
Joo, toi on totta: monilla naisilla ei ole alkeellisiakaan käytöstapoja ja puhun nyt sivistyneestä käyttäytymisestä. Mutta ei niitä juuri ole miehilläkään, joten yleistys on jälleen vaarallista :).
Seurustelin teinivuosien aikaan juuri top-10 kuuluvan suvun pojan kans. Hän ei hävennyt rikkauttaan mutta ei halunnut sitä korostaa eikä tuonut sitä millään tavalla esille. Hän oli oikeasti huipputyyppi ja mulle oli silloinkin aivan yksi ja sama vaikka rikas olikin. Hän ei halunnut jatkaa suvun yrityksen johdossa vaan elää maanläheistä elämää täällä Suomessa.
Varakkuus helpottaa monia asioita elämässä mutta ei se kyllä onnea tuo. Toinen pointti on, että aina pitää muistaa kuka komentaa ja ketä: jos maallisen mammonan kerääminen on tärkeää, komentaa raha yksilöä eikä päinvastoin. Ja tämä häiritsee minua; kaikki pyörii liian paljon sen rahan ympärillä. Sain itse tilaisuuden elää taloudellisesti helpompaa elämää ja se ei tehnyt minua yhtään onnellisemmaksi ja elämässäni haluan olla onnellinen :). Joten prioriteetit ja komennusjohto pitää olla jokaisella hallussa.Sitten kun rahaa tai akateemisuutta on tarpeeksi, ei siitä tule pidettyä meteliä. Varakkaan kansanosan elämäntapakin on usein aika yksinkertainen, esimerkiksi auto voi olla 15 vuotta vanha ja vähän ruosteessa. Ja jos ei ole tarvetta juosta rahan perässä niin miksi siihen elämänsä käyttäisi.
Eniten meteliä näyttävät pitävän marginaalitapaukset: Uppsalan ekonomit tai AMK-insinöörit. Naisissa kirjastonhoitajat tai myyntineuvottelijat.
Siitä olen eri mieltä, että rikkaus ei toisi onnea. Voi tehdä mitä haluaa eikä sitä mikä on pakko toimeentulon takia. Kaikkein kurjimmasssa asemassa olevat (ainakin naiset) näyttävät olevan kiinnostuneimpia pankkitilin saldosta. - iines34
Huippusaalis kirjoitti:
Sitten kun rahaa tai akateemisuutta on tarpeeksi, ei siitä tule pidettyä meteliä. Varakkaan kansanosan elämäntapakin on usein aika yksinkertainen, esimerkiksi auto voi olla 15 vuotta vanha ja vähän ruosteessa. Ja jos ei ole tarvetta juosta rahan perässä niin miksi siihen elämänsä käyttäisi.
Eniten meteliä näyttävät pitävän marginaalitapaukset: Uppsalan ekonomit tai AMK-insinöörit. Naisissa kirjastonhoitajat tai myyntineuvottelijat.
Siitä olen eri mieltä, että rikkaus ei toisi onnea. Voi tehdä mitä haluaa eikä sitä mikä on pakko toimeentulon takia. Kaikkein kurjimmasssa asemassa olevat (ainakin naiset) näyttävät olevan kiinnostuneimpia pankkitilin saldosta.Onni ja onni.. mikä se sitten on...? On se siltä osin mukavaa kun voi ostaa mitä haluaa ja mennä minne vaan eikä välttämättä tarvitse niin kauhean tarkkaa kirjanpitoa pitää menoistaan mutta silti. Mä kyllästyin tavaranpaljouteen ja ravintolaillallisiin ja tähän muuhun plää plää plää. Mä tajusin hyvinkin nopeasti, että tällainen elämäntyyli ei ainakaan ole mun juttu. Savusauna kesällä, lasi hyvää punaviiniä ja nämä muut pienet jutut (juuri kuten kirjoitit) on ne, jotka oikeasti tekevät ihmisen onnelliseksi. Se ainoa hyvä puoli, jonka minä rahasta löydän on, että se vapauttaa ihmisen (jos sen oivaltaa, eikä anna sille liikaa valtaa) tekemään juuri sitä mitä haluaa tehdä. Olen joskus pohtinut sellaista asiaa, että kun tänäpäivänä monet ovat mammonan "orjia" niin sittenkö se lopullinen vapaus tulee kun sitä mania on tarpeeksi? Tarkoitan sitä, että sitten vasta antaa sen arvon mikä sille alunperin kuuluikin => eli ei kovin paljoa :).
Tuolloin noi lieveilmiöt korostuu esim. vanhan auton pitäminen ja muu askeettinen elämäntapa. Ja muut pitävät sellaista ihmistä huippupihinä, vaikka siitä ei ole kyse.
Hmm.....
- myös
kyllä leskikin tai sitten eronnut, joilla ei kuitenkaan ole enää aivan pieniä lapsia. Sitä ei enää näin keski-iässä ole varaa rajata niin tarkoin, mutta varattuihin en koskisi. Ja kyllä nuo ikuiset poikamiehet kieltämättä vähän arveluttavat - osaisivatkohan sopeutua parisuhteeseen.
- fennisti
Sinkku on ihminen, joka ei elä parisuhteessa. Siis myös lesket ja eronneet voivat olla sinkkuja, jos eivät seurustele.
- utelias
no tuo sinkku tuli tuohon siksi, että olen tavannut joitakin eronneita ja leskiä, jotka eivät tunne olevansa sinkkuja, koska heillä on lapsia
- minä
ja vielä kun olisi mailmanmenoa ja ihmismieltä pohdiskeleva luonne niin kyllä kävis!
- nimetön
Kaikki ovat huonoja vaihtoehtoja, jos puhutaan yli kolmekymppisistä naisista. Jos on sinkku vielä tuossa iässä, niin ei osaa sitoutua pysyvään suhteeseen tai sitten kukaan mies ei kelpaa. Jos on eronnut, niin helposti eroaa myös uudelleen. Ehkä leski olisi paras.
- mies
Kannattaa katsella myös muita markkinoita.
Itämailla arvostetaan ikää ja kokemusta, pieni mahanalku ei haittaa yhtään.
Japanista, Thaimaasta tai Kiinasta voi saada tosi hyvän parikymppisen vaimon. Riskejä tietenkin on, muttei sen enempää kun kotimaisessa kolmekymppisessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa422026En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311640Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421396Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 81211
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7971- 20959
- 81942