Persut inhoaa Euroja ja eivät halua koska niihin ettehän ettehän ?
Anna toki Eurosi pois persu ... Anna ja laita Eurosi pois persu! Hyi älä koske
Euro rahaan ! Hyi kuinka persu voi koske ja pitää euroja taskussa taikka,
saatika maksaa Euroilla ? ? Kuinka kuinka ... etkö tunne vihaa, kun kannat
Euroja vielä nahkalopsassa ... Hyi hyi ... Pane Eurot pois polta ne vaikka !
Persut ihoaa Euroja !
3
88
Vastaukset
Monet persut on alkaneet piirtämään Euroihin suomen lippua ja
Euro sanan päälle markkaa sanan ...Miten Persu ottaa Eurosetelit automaatista ?
Käyttääkö Persu kumihanskoja ja haluaako hän saastuttaa Euro rahoilla
oman taskunsa ?- Anonyymi
Ei Persut mitään inhoa. Esittävät vain asioita niiden oikeilla nimillä, ilman tarvetta poliittiseen vempulointiin. Inho on yleensä teikäläisten toimenkuvaan kuuluva luonteenpiirre.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa722467En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361799- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721587Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681407- 1091166
- 121128
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91094- 201009