vai ohut & käyrä?
Oho uutta näyttöä tässä vain mietin...
Suora & paksu...
7
117
Vastaukset
- Anonyymi
Suora ei liian paksu....
- Anonyymi
Käyrä sekä sopivan paksu. Naiset tykänneet.
- Anonyymi
Sinähän sen tiedät kun haaveilet sais edes kerran.Kyllä täällä jo uskotaan sun unien näkeminen toistat sitä.Ilman tulet olemaan ei unet auta sua.
- Anonyymi
Kauppareissulltaas 30 minuuttia sain olla 2 miehen kanssa kokoajan sain orkkuja vuorotellen kummaltakin,miehet taitavia.pilluhuusi kokoajan lisää vaikka orkut tuli kokoajan niin parasta naintii kun voi olla,jo mennessä käyn kuumana kun tiedänn mihin touhuun pääsen mukaan.miehillä ttaktiikkana härnätä ja vetää välillä pois ja sivellä kullilla vittua ,välillä reikän ja taas tyrkky voimalla sisään .mahtavaa,ei pussailua eikä muit temppuja .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauppareissulltaas 30 minuuttia sain olla 2 miehen kanssa kokoajan sain orkkuja vuorotellen kummaltakin,miehet taitavia.pilluhuusi kokoajan lisää vaikka orkut tuli kokoajan niin parasta naintii kun voi olla,jo mennessä käyn kuumana kun tiedänn mihin touhuun pääsen mukaan.miehillä ttaktiikkana härnätä ja vetää välillä pois ja sivellä kullilla vittua ,välillä reikän ja taas tyrkky voimalla sisään .mahtavaa,ei pussailua eikä muit temppuja .
Olen niin onnellinen sun puolesta Seppo. Mahdatko kakata suoraan viikkoon.
- Anonyymi
Sellainen kovera näyttää pienemmältä ja kuopera isommalta. Kupera menee toki pienempään tilaan. Yläkäyrä käsittääkseni naiselle paras. Alakäyrä miehen peräsuoleen anatomisesti passeli. Naiselle siinäkin yläkäyrä paras syötettynä oikeasta kulmasta eli yläviistosta. Eikä naiset nauti persepanosta. Miten lie miehet?
- Anonyymi
Vasemmalle käyrä ja paksu ( ympärysmitta 16cm )
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738