Kun ei naiset kiinnostu. Olen kyl aika hiljainen välillä nii et onko rauhallisen luonteen omaava mies tylsä joka ei aina ole äänessä.
Olenko tylsä
11
97
Vastaukset
- Anonyymi
Avaa suusi edes sen verran että nainen tietää sun olevan kiinnostunut hänestä
- Anonyymi
Juu ei naiset kiinnostu ellet ole pahis
- Anonyymi
Naiset kiinnostuu palkkamurhaajista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiset kiinnostuu palkkamurhaajista
Ei kiinnosta hevon vittuakaan onko suominaisen mielestä kiinnostava vai ei.
- Anonyymi
Koklaa miestä
- Anonyymi
Naiset ihastuvat aluksi pahiksiin, mutta lopuksi kun ovat hyväksikäytetty, petetty, alistettu toistuvasti niin tulevat järkiinsä ja löytävät tavallisen "kiltin" ihanan miehen.
- Anonyymi
Suomi naiset on maailman vaikeinta sakkia. Pitäis olla rikas ja komea pitkä että niitä kiinnostaa tutustua. Mut kyl ne rakastuu juoppoihin ja kaikenlaisiin öyhöttäjä pahiksiin heti.
- Anonyymi
Ei naisia kiinnosta ellet ole tv julkkis
- Anonyymi
Hiljaiset miehet parempia kun koko ajan äänessä olevat.
- Anonyymi
Menee muuten niin, et naiset eka rakastuu kilttiin nyhveröön. Sit ne huomaa et onpas elämä tylsää ja jättää ukon ja lähtee asennemiehen matkaan. Asennemies ei tarkoita tatuoitua, äo40 ja väkivaltasta runkkaria tai esittäjää.
- Anonyymi
Naiset on tylsiä. Ne räplää vaan älykännykkää kaiket ajat. Vaikeet saada naista vaikka metsään kävelemään tai veneilemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709