Minulla on 11 vuotta vanha Nutool-merkkinen 7tn klapikone, joka on aina toiminut moitteettomasti. Nyt kuitenkin siihen tuli vika: kun painan käynnistysnappia, moottori ei lähde käyntiin ja kuuluu vaan surinaa. Eräs tuttava epäili, että koneeseen on päässyt kosteutta ja jumittaa sähkökytkimen.
Tietäisikö joku kuinka tälläinen ongelma ratkaistaan. Nutool näyttää olevan ihan hyvä merkki, mutta toistaiseksi en ole löytänyt netistä apua enkä edes maahantuojaa. Koneen myyneen liikkeen nimeä en muista.
Karin klapikoneen korjaaminen
2
363
Vastaukset
- Anonyymi
Moottori surisee tarkoittaa että se pyörii vai ei pyöri?
Jos moottori ei pyöri niin siitä voi olla hiilet hajalla tai joku käämi palanut. - Anonyymi
Kuulostaa että kompressorin kylmäaineet ovat vuotaneet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901429Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231218- 50958
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52813Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810- 56792
- 81775
- 102774
- 33722