Ovatko mukavia?
Millaisia hollolalaiset ovat?
5
197
Vastaukset
- Anonyymi
No, siellä on yks mukavaa esittävä yh joka tykkää käydä hoitelemassa naimisissa olevia miehiä.
- Anonyymi
Perus päijät-hämäläisiä. Et saa näyttää elonmerkkejä tai hymyillä tai olet täysin hullu.
- Anonyymi
Heitä häiritsee jos ei puhu kenellekään mitään, koska juorukerhojen on saatava tietää kaikki. Tieto leviää nopeasti ympäri kylää. Itse ei voi tietenkään kysyä. Se olisi aivan hävytöntä.
- Anonyymi
Nimittelevät muita vaikka ite näyttävät lähes poikkeuksetta epämuodostuneilta friikeiltä
- Anonyymi
Paikalliset ei tyyliin omaa muita kommunikaatiotaitoja kuin lyöminen, jos niistä tuntuu että jokin on vialla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764