Ennen yritykset olivat talouden perusta.Nyt velkaannutaan yritysten takia. Miksei jo pistetä konkurssiin kaikki kannattamattomat yritykset jotka ovat nyt pelkkä taakka ihmisille? Talouden ja demokratian sääntöjäkään ei enää noudateta. Johtaako tämä diktatuureihin joissa voidaan määrätä kansa luopumaan omaisuuksistaan ja vallasta?
Onko pakko tukea yrityksiä?
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Missä ovat nyt talousliberaalit yövartiovaltioineen?
Niin, niin ... Persulla tuli päässä ongelma, koska yritykset on talouden
perusta..... Niin, niin Persu... joku toinen toimittaa sen leivän ja näkkilevän
joka tapauksessa muuten ... Niin, niin.
Niin, persu, niin joko alkaa älliä tulemaan ihan ajatuksen kanssa, että persu
on täys valehtelija ja todella yksinkertaisten ja tyhmien yhteenliittymä niin.
Nyt, kun persu ottaa siihen vielä markan, niin niin, se ei taida olla ilman
yrityksiä ihan paskankaan arvoinen niin, niin ... Niin, niin.
Niin, niin, nyt persu on joutunut ajattelemaan asiaa ja tuli upikuja ja umpi
tie, niin, niin ... Joko tajuat, että Teidän johtajat valehtelee Teille joko joko?
Niin, niin joudutte ensin persustamaan ne yritykset, joilla voisitte edes
irtaantua Euroopan unionista ja Eurosta niin, niin ... Venäjäkö tuo persulle
näkkileivän sitten niin, niin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa722467En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361799- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721587Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681407- 1091166
- 121128
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91094- 201009