Mitä nuorisoa pälpälän kalliolla on ruvennut olemaan kun itse olen katsellut rannalta kun hyppivät kalliolta ja puusta? Puu on varmaa 10m pitkä ja se on vaarallista hyppiä siellä. Nuoriso on myös melskannu siellä paljon ja roskannut. Kävin tänään siellä katsomassa niin roskat olivat kuitenkin yhdessä paikassa että kyllä ne silti jotenkin siellä ovat siivonneet👍 toivottavasti siivoovat myös keräävät ne roskapussii
Pälpälän kallio
7
138
Vastaukset
- Anonyymi
mitä se liikuttaa mitä me tehdään? huumeita pitäs vaa vetää eikä pitää kivaa?? mee jo ittees kyylä
- Anonyymi
Kyl te niitä vedätte älä muuta väitä kokemäe nuoriso tunnetusti surkiaa porukkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyl te niitä vedätte älä muuta väitä kokemäe nuoriso tunnetusti surkiaa porukkaa.
Soitat poliisit. Siinä jää pari äiskän ja iskän kullannuppua kiinni sitten.
- Anonyymi
Ollaan kyllä sukelleltu ne pohjat ja siivotaan kyllä roskat tänään kun mennään
- Anonyymi
Se on aina ollut nuorten suosima hyppypaikka se ja syvä vesi, kun hyppää riittävän kauas kalliosta.
- Anonyymi
Eilen löytyi ruiskuja siitä rannasta. Soitan poliisit tutkimaan asiaa.
- Anonyymi
Niin siitä rannasta varmaaki mut ei vrmn kalliolta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709