Euroopan unioni teki suomesta länsimaan !

" Trump ei tiennyt, onko Suomi osa Venäjää " oli Iltalehden otsikko
Boltonin paljastuksista. Suomi oli YYA ja kauppasuhteiden kanssa osa
kolhoosia, kuten itä-saksa aikoinaan ja tämä tuli selkeästi esille myös
Elisabetin vierailulla 1976.

Tää on se mielenkiintoinen juttu, kun Persut ajaa suomea varhaisiin aikoihin,
niin vaatiiko persut karjalan palauttamista ja toista käsivartta takaisin vai
mihin vuosiajanjakosolle perussuomalaisten suomalainen tai hallinto pitää
siirtää ? Hehän on vaatineet vanhaa aikaa takaisin ja autoksi ladaa vai ?

Tiesitkö persu, että sinä tarvitsit viisumin Yhdysvaltioihin ja sinun piti
selvittää, että kuulutko sosialistiseen tai kommunistiseen puolueeseen.
Minulla on jotenkin tuntuma. että perussuomalainen on, siis kommunisti
puolue tai kansallissosialisti. Mutta käsittääkseni perussuomalainen ei
matkusta eikä puhu kieliä, vaan liikkuu sillä paikalla mihin hän on syntynyt.
Helsingissä esim. kodittomat jäävät usein kilometrin säteelle metsään sille
alueelle missä ovat viimeksi saaneet asua.

Britanniassa oli myös vallalla käsitys, että suomi on osa Neuvostoliittoa.
Myös, kun Viro vapautui, niin suomen ja Neuvostoliiton syvä yhteys paljastui.

Perussuoomalaiset on vaatineet karjalan palauttamista ja toisaalta se on taas
tuomittu puolueessa. Eli haluaako perussuomalaiset, sitten palauttaa suomen
valtion maa-alueet ruotsin valtaan takaisin vai mihin ?

Vai ollaanko nyt kuistenkin viemässä suomen maa-aluetta takaisin suuren
ja mahtavan neuvostoliiton vai suuren kansallissosialistisen saksan aikaan ?
Eli mihin vuoteen perussuomalaiset ovat viemässä suomen hallintoa ?
Mihin vuoteen ja mikä oli paras vuosi suomen valtion historiassa.
Oliko se vuosi 1992 vai 1995 vai 2002 vai Nyt?

Onhan tietenkin mahdollista, että 1920 luvulla Helsingissä oli huumeet ja
bändit tummia poikia jo. Elettiin charleston aikaa vai mitä....? Elittekö jo
silloin... Minusta tuntuu jotenkin tuo 1960 / 1970 lukujen vahva kolhoosi ja
kommunismin aika. Mikä viittaa sanoihin " kansa ja suomalainen" eikö niin ?
Onko Persu koskaan puhunut yksityisen ihmisen oikeuksista ... Tämä olisi
asia mikä eroittaisi Persut kommunisteista!

TÄMÄ ME HALUTAAN TIETÄÄ JA MIKSI KIERTELETTE PERSUT ?
Sanokaa suoraan .... Minä olen kommunisti... Trump on oikeassa ! Olen
suomalainen kommunisti. Minulle on päivänselvää, että Euroopan unioni
teki suomen maasta Länsimaan ja toi länsitavarat.

OK !
Joka tapauksessa " Trump ei tiennyt, onko Suomi osa Venäjää " VIELÄ/YHÄ!

20

72

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suomesta tuli läntinen demokratia Mannerheimin valtionhoitajakaudella 1919.

Välillä on vähän lipsunut, mutta sillä tiellä on pysytty erityisesti vuoden 1991 jälkeen.

• Jotkut ei ole tienneet, että suomi olisi ollut länsimaa ... Moni USA:ssa ja Englannissa?
        Moni myös Virossa piti suomea Neuvosstoliiton jäsenmaana... Suomen pressa
        vaati 1980 luvulla tiiviimpää liittoa Neuvostoliiton kanssa ja niin kuin
        valtio/hallintorakenteen yhdistämistä... Eikö se yksi Noottikaveri ole Teidän
        puolueen kannattaja ennen viittä tähteä ?

Mitä aseita suomen armeijassa oli tai mistä ne oli peräsin 1980 luvulla ?
        Muistaakseni tykeissä oli venäjän aakkosia suuntimissa ja niitäkin piti aikoinaan
        opetella? Ei ne kyllä minusta ihan sota-saalilta vaikuttaneet ... Myöhempää oli,
        myöhempää oli... Oliko se joku Perä-bukkikin ?

• Anonyymi
        Eurofighter kirjoitti:

Jotkut ei ole tienneet, että suomi olisi ollut länsimaa ... Moni USA:ssa ja Englannissa?
        Moni myös Virossa piti suomea Neuvosstoliiton jäsenmaana... Suomen pressa
        vaati 1980 luvulla tiiviimpää liittoa Neuvostoliiton kanssa ja niin kuin
        valtio/hallintorakenteen yhdistämistä... Eikö se yksi Noottikaveri ole Teidän
        puolueen kannattaja ennen viittä tähteä ?

Mitä aseita suomen armeijassa oli tai mistä ne oli peräsin 1980 luvulla ?
        Muistaakseni tykeissä oli venäjän aakkosia suuntimissa ja niitäkin piti aikoinaan
        opetella? Ei ne kyllä minusta ihan sota-saalilta vaikuttaneet ... Myöhempää oli,
        myöhempää oli... Oliko se joku Perä-bukkikin ?

Oletko joku ulkomaalainen kun et tiedä mitään suomalaisten ajatuksista etkä teoista? Samalla tavoin muutama ajattelivat NLn aikalaudella asioista ja jotkut muuttivivatkin N-liittoon Stalinin kavereiksi.Tervemenoa. Suomalaiset ei kaipaa yhtään näitä tyyppejä jotka ihailevat kaikke mikä on Suomen rajan ulkopuolella.Suomalaisten kannalta parasta aikaa oli sodan jälkeinen aika jolloin rakennettiin maata.80-luvulla alkoi rappio joka huipentuu EU-jäsenyyteen.Pelkkiä ongelmia joita kukaan ei pysty ratkaisemaan koskaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Oletko joku ulkomaalainen kun et tiedä mitään suomalaisten ajatuksista etkä teoista? Samalla tavoin muutama ajattelivat NLn aikalaudella asioista ja jotkut muuttivivatkin N-liittoon Stalinin kavereiksi.Tervemenoa. Suomalaiset ei kaipaa yhtään näitä tyyppejä jotka ihailevat kaikke mikä on Suomen rajan ulkopuolella.Suomalaisten kannalta parasta aikaa oli sodan jälkeinen aika jolloin rakennettiin maata.80-luvulla alkoi rappio joka huipentuu EU-jäsenyyteen.Pelkkiä ongelmia joita kukaan ei pysty ratkaisemaan koskaan.

Erityisesti Neuvostoliiton aika 1960 - 1970 aika ?
        Kekkosen aika!

Toki toki jos se on suomalaista kulttuuria, niin se on rehellisesti sanottu ja
        tätä aikaa kaivataan takaisin... Pitäsi saada vielä se suuri ja mahtava takaisin.

En minä sitä sano toki sukkahousuilla ja vaateteollisuudella oli silloin suuri
        merkitys... Joo. Muistan, kun syötiin kaviaaria muutamalla markalla.
        Tytöt anto kaikkensa parista länsitavarasta ja taskulaskimesta.

Joo se oli mukavaa aikaa... Hanhenmaksaa ja Tryffeliä minäkin vetelin ja
        Tosin, nyt minulla on myös paremmat olot, kuin Teillä siellä suomessa.

Tein silloin murroksessa noita venäjän matkoja ihan pakulla ja kontit täynnä
        tavaraa... Meinas paku jäädä pari kertaa NL:ään... Mutta ei.. ! Joo hyvää
        tiliä tein... Shakki lautaa ja Böömin kristallia ja kaikkia painokuva-tauluja joo.

Näin sitä aina on menty etteen päin... Toki jos hiffaan nyt Corona businesta,
        niin toki toki... Köyhiltä voisi saada omaisuutta halpis hintaan... Taloja ja maita?

• Anonyymi
        Eurofighter kirjoitti:

Erityisesti Neuvostoliiton aika 1960 - 1970 aika ?
        Kekkosen aika!

Toki toki jos se on suomalaista kulttuuria, niin se on rehellisesti sanottu ja
        tätä aikaa kaivataan takaisin... Pitäsi saada vielä se suuri ja mahtava takaisin.

En minä sitä sano toki sukkahousuilla ja vaateteollisuudella oli silloin suuri
        merkitys... Joo. Muistan, kun syötiin kaviaaria muutamalla markalla.
        Tytöt anto kaikkensa parista länsitavarasta ja taskulaskimesta.

Joo se oli mukavaa aikaa... Hanhenmaksaa ja Tryffeliä minäkin vetelin ja
        Tosin, nyt minulla on myös paremmat olot, kuin Teillä siellä suomessa.

Tein silloin murroksessa noita venäjän matkoja ihan pakulla ja kontit täynnä
        tavaraa... Meinas paku jäädä pari kertaa NL:ään... Mutta ei.. ! Joo hyvää
        tiliä tein... Shakki lautaa ja Böömin kristallia ja kaikkia painokuva-tauluja joo.

Näin sitä aina on menty etteen päin... Toki jos hiffaan nyt Corona businesta,
        niin toki toki... Köyhiltä voisi saada omaisuutta halpis hintaan... Taloja ja maita?

Taidat olla niitä Moskovassa opiskelleita somaleita jotka pistettiin Neuvostoliiton romahduksen jälkeen pikajunalla Suomeen.

• Anonyymi

YK:n tuore päätöslauselma määrää seuraavaa : se kansa joka maataan hallitsee sen itsenäistymisen aikana niin on ainoastaan oikeutettu hallitsemaan maataan myös itsenäistymisen jälkeen , eli Suomen kansa hallitsi itse Suomen maata kun se itsenäistyi Venäjästä 1918 niin senjälkeen ei ole yhdelläkään maahanmuuttajalla mitään oikeuksia hakeutua kansanedustajaksi eikä mihinkään hallintovirkaan , pois Nasima Razmyer ja muut muslimit eduskunnasta ja pois joka puolueesta , sillä vain 100% kantaväestön jälkeläiset
        ovat oikeutettuja hallitsemaan Suomen Valtiota , nimim jane bond 007

• Anonyymi

Eiköhän euroopan unionin trollitehdas ole taas juhannus kaasussa liikaa?:) Kyllä eu mielinen esko ahokin on myöntänyt että Suomen liittyminen euroopan unioniin oli jälkeenpäin ajateltuna todella suuri virhe,ja että Suomessa on nyt käynnissä terveellinen euroopan unionista eroamis kansalais mielipide vallassa.Miksi euroopan unioniin sitten liityttiin? suurin suu oli euroopan unionin propakanda teollisuuden väitteen,joiden mukaan myös Suomen jäsennyyden mukaan tuomina etuina mm ruoan hinta laskisi no,,,kun eu maista on kuskattu ylijäämä safkaa jonka ar vo jo tuotaessa on lähes arvotonta miin eikös se silloin olekin halpaa?

• Mutta se peruskysymys on, että mitä sinä siitä hyödyt, siitä euroopan unionin
        erosta .... Mitä mitä mitä ... Monta kertaa on tämä kysmys esitetty....
        Älä jänkätä valtioa ... Sillä minä en ainakaan ole valtio ja tuskin sinäkään?
        Minä muutin pois suomesta, kun elän paremmin ulkomailla... Enkä maksa veroa !
        Minulle on kaikkein tärkein ihmisten oikeudet ja ihmisten vapaus elää ja olla ...

Kun Ihmisillä on oikeus Euroopan unionissa asua ja olla kaikkialla ja saada
        samat oikeudet, niin onko se kansa, joka saa sitten vai valtio ja kuka on kansa ja
        kuka on valtio ? Elätkö sinä valtiolle vai elätkö sinä kansalle vai mille ?

Annatko sinä lapsesi ja vaimosi valtiolle vai mitä... ?
        Etkö ole tajunnut, että satoja miljoonia ihmisiä asuu ilman valtioa. Monet rikkaita
        ja monet köyhiä ja kukin tarpeeensa mukaan. Jokainen kuolee ja syntyy ja oletko
        sinä persu-jumala joka määrää, että et synny uudestaan, vaikka Oravaksi ?

MITÄ SINÄ SIITÄ HYÖDYT... KAIT EDES SIIHEN OSAAT VASTATA?
        Onko sinulle valtio ja kansa tärkeämpi, kuin vapaus elää ja olla ... ?

• Anonyymi
        Eurofighter kirjoitti:

Mutta se peruskysymys on, että mitä sinä siitä hyödyt, siitä euroopan unionin
        Minulle on kaikkein tärkein ihmisten oikeudet ja ihmisten vapaus elää ja olla ...

samat oikeudet, niin onko se kansa, joka saa sitten vai valtio ja kuka on kansa ja

Etkö ole tajunnut, että satoja miljoonia ihmisiä asuu ilman valtioa. Monet rikkaita
        ja monet köyhiä ja kukin tarpeeensa mukaan. Jokainen kuolee ja syntyy ja oletko
        sinä persu-jumala joka määrää, että et synny uudestaan, vaikka Oravaksi ?

Eu teki Suomesta velkaisen eu osavaltion jotta sinunkaltaisesi voivat kuoria rusinat pullasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eu teki Suomesta velkaisen eu osavaltion jotta sinunkaltaisesi voivat kuoria rusinat pullasta.

Typerää valetta.

Suomi liittyi EU:iin omasta tahdostaan ja on hyötynyt siitä suuresti.

Pandemiastakin toivutaan parhaiten koko Unionin yhteisin ponnistuksin.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Typerää valetta.

Myös pandemioita levitetään kulkemalla maasta toiseen. Tauditkin rauhoittuisi, jos jatkuva kulkeminen rauhoittuisi. Ilmasto rauhoittuisi. Sinäkin rauhoittuisi ja alkaisit tutkia itseäsi ja kuuntelemaan järkesi ääntä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myös pandemioita levitetään kulkemalla maasta toiseen. Tauditkin rauhoittuisi, jos jatkuva kulkeminen rauhoittuisi. Ilmasto rauhoittuisi. Sinäkin rauhoittuisi ja alkaisit tutkia itseäsi ja kuuntelemaan järkesi ääntä.

Joka maassa on omat viruskantansa. Pysykööt omissa lähtömaissaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Typerää valetta.

Suomen kansaa houkutettiin liittymään EU:niin suureellisin lupauksin mutta päättäjät
        jättivät kertomatta sen että Suomen Valtio on koko lopun olemassaolo-aikansa netto-
        maksaja ja kansa kärsii palkkojen alentumisesta ja kantaväestön jatkuvasti kasvavasta
        työttömyydestä , työnvälittäjät ovat ulkolaiset Barona ja Adecco jotka tietty palkkaavat
        ulkolaista halpatyövoimaa , nyt kaikki yritykset voivat perustaa pääkonttorin jonnekin
        halvan verotuksen maahan ja ilmoittaa mitä tahansa nettotuloa Suomen Verottajalle ,
        lisäksi kaikki tehtaat siirretään itä Eurooppaan tai Afrikkaan , Turkkiin , Aasiaan eli
        Kiinaan ja muihin kaukomaihin , eikä Suomen kansa voi mitään sille kehitykselle ,
        selkutehdas täällä valmistaa sellun jonka itä Eurooppaan siirretty paperi/ vaneri tehdas
        jatkovalmistaa ja Bauhaus myy sen vanerin taksisin Suomeen tai Lidl myy paperituotteet
        tänne , vessapaperin , talouspaperin , terveyssiteet , vauvanvaipat , ja minkäs teet ?
        poliitikot ovat päättäneet ettei mitään merkitse jatkuvasti kasvava vero / eläke rasitus, asumiskulut nousee jatkuvasti kun kiinteistöverot ja vakuutusmakdut nousee , kansa
        ei varmasti olisi äänestänyt eu:iin liittymisen puolesta , jollei sekin ollut väärennetty
        äänestystulos ?

• Anonyymi

Eu teki Suomesta velkaisen eu osavaltion.

• En kysynyt mitä sillä on merkitystä kissalle tai koiralle tai valtiolle tai
      mustanaamioille .... Kysin, että mitä sillä on merkitystä juuri sinulle ?

Mutta se peruskysymys on, että mitä sinä siitä hyödyt, siitä euroopan unionin

Etkö ole tajunnut, että satoja miljoonia ihmisiä asuu ilman valtioa. Monet
      rikkaita ja monet köyhiä ja kukin tarpeeensa mukaan. Jokainen kuolee ja
      syntyy ja oletko sinä persu-jumala joka määrää, että et synny uudestaan,
      vaikka Oravaksi ?

Älä Viddu puhu mistään valtiosta, koska sinä et ole valtio !
      Älä Viddu puhu mistään kansasta, koska sinä et ole kansa !
      Älä Viddu puhu mistään suomesta, koska sinä et ole suomi !
      Älä Viddu puhu mistään isänmaasta, koska sinä et ole isänmaa !
      Älä Viddu puhu mistään suomalaisesta, koska sinä et ole mikään suomalainen !

Kysymys on mitä Viddua sinä teet tällä palstalla ja miksi se EU rassaa sinua?
      Mikä on se asia, että miksi sinä olet tällä palastalla !

• Anonyymi

EU ei tehnyt Suomesta länsimaata Suomi on Pohjoismaa ja siihen on vaikuttanut Ruotsi ja Kalmarin Unioni. Suomi ei ole Eurooppaa, ei itää eikä läntta, Suomi on Pohjoismaa. Siksi tarvitsemme pohjoismaiden kesken uuden Kalmarin Unionin, jätetään EU joka on vain uppoava laiva.

• Anonyymi

Suomi ei ole koskaan ollut länsimaa, eikä ole sitä tänäkään päivänä. Vaikka sitä tuputetaan mielikuvana, niin Suomi on osa Pohjois-maita, melko itäisessä nurkassa. Suomen "länsimaisuus" on lähinnä länteen päin suuntautuvan liittolaisuuden kielikuvana. Suomi tekee myös Venäjän kanssa yhteistyötä, joten Suomea voi myös kutsua itäiseksi maaksi. Tosin länsi on tehnyt kovasti propagandistista työtä saadakseen Venäjän eristetyksi muusta maailmasta.

• Anonyymi

Pohjoismailla on yhteinen protestanttisuuteen pohjautuva kulttuuri, läntinen maailma perustuu katolilaisuuteen ja itäinen ortodoksiseen kulttuuriin. Näin karkeasti luonnehtien.

• Saksa on myös protestanttinen jos oikein muistan... Muistako sinä ?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1548
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1529
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1345
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      341
      1319
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1255
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      998
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      961
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      901
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      826
    Aihe