vanha auto jossa mittarissa 350 000. ruostetta. ei kannata korjata. viimeiset vuodet. kokeilen ajaa 100tkm samoilla öljyillä. katsotaan miten käy
100tkm samöilla öljyillä
6
101
Vastaukset
- Anonyymi
Onnistuu kunhan muistaa lisätä öljyä, ettei pääse loppumaan. Myös öljynsuodatin tukkeentuu aikanaan, mutta sitä varten niissä on ohitusventtiili. Kun kone on tarpeeksi kulunut se alkaa syömään niin paljon öljyä, että vaihtuvatkin jo itsestään.
- Anonyymi
Moni on kokeillut myös ajaa ilman öljyjä . . .
- Anonyymi
Uuden auto ensi ölyillä ajo ennätys lienee 132 000km sitten loppu.
Tais olla 1,3 bensa Es-kortti Lontoon maalla..'
Yritin joskus Kenttiläästä rikki samalla konstilla ajoin 43 000 sitten katkes Pakoputki ja romuttimma. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uuden auto ensi ölyillä ajo ennätys lienee 132 000km sitten loppu.
Tais olla 1,3 bensa Es-kortti Lontoon maalla..'
Yritin joskus Kenttiläästä rikki samalla konstilla ajoin 43 000 sitten katkes Pakoputki ja romuttimma.Itse jätin vahingossa öljyt vaihtamatta. Pääsin muutaman vuoden ja ehkä joku 30 tkm.
Ajoin pätkäajoa. Öljyt niinkuin "lörähti". Niistä tuli sellaista litkua, että öljynpainevalo syttyi ja kone kilkatti kummallisesti.
Uudet öljyt vaan koneeseen ja matka jatkui.
Toisella autolla jäi myös öljyt vaihtamatta yhden vaihdon verran. En huomannut mitään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse jätin vahingossa öljyt vaihtamatta. Pääsin muutaman vuoden ja ehkä joku 30 tkm.
Ajoin pätkäajoa. Öljyt niinkuin "lörähti". Niistä tuli sellaista litkua, että öljynpainevalo syttyi ja kone kilkatti kummallisesti.
Uudet öljyt vaan koneeseen ja matka jatkui.
Toisella autolla jäi myös öljyt vaihtamatta yhden vaihdon verran. En huomannut mitään.Tuntimäärä taitaa vaikuttaa enemmän kuin vaihtokilsat 10tkm 50kmh keskinopeudella moottori käy saman ajan 20tkm 100kmh keskinopeudella jne.
- Anonyymi
Tutulla diiselikone porsi 60 tuhannen ajon jälkeen samat öljyt olipuuroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712