100tkm samöilla öljyillä

Anonyymi

vanha auto jossa mittarissa 350 000. ruostetta. ei kannata korjata. viimeiset vuodet. kokeilen ajaa 100tkm samoilla öljyillä. katsotaan miten käy

6

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onnistuu kunhan muistaa lisätä öljyä, ettei pääse loppumaan. Myös öljynsuodatin tukkeentuu aikanaan, mutta sitä varten niissä on ohitusventtiili. Kun kone on tarpeeksi kulunut se alkaa syömään niin paljon öljyä, että vaihtuvatkin jo itsestään.

• Anonyymi

Moni on kokeillut myös ajaa ilman öljyjä . . .

• Anonyymi

Uuden auto ensi ölyillä ajo ennätys lienee 132 000km sitten loppu.
        Tais olla 1,3 bensa Es-kortti Lontoon maalla..'
        Yritin joskus Kenttiläästä rikki samalla konstilla ajoin 43 000 sitten katkes Pakoputki ja romuttimma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uuden auto ensi ölyillä ajo ennätys lienee 132 000km sitten loppu.
        Tais olla 1,3 bensa Es-kortti Lontoon maalla..'
        Yritin joskus Kenttiläästä rikki samalla konstilla ajoin 43 000 sitten katkes Pakoputki ja romuttimma.

Itse jätin vahingossa öljyt vaihtamatta. Pääsin muutaman vuoden ja ehkä joku 30 tkm.

Ajoin pätkäajoa. Öljyt niinkuin "lörähti". Niistä tuli sellaista litkua, että öljynpainevalo syttyi ja kone kilkatti kummallisesti.

Uudet öljyt vaan koneeseen ja matka jatkui.

Toisella autolla jäi myös öljyt vaihtamatta yhden vaihdon verran. En huomannut mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse jätin vahingossa öljyt vaihtamatta. Pääsin muutaman vuoden ja ehkä joku 30 tkm.

Ajoin pätkäajoa. Öljyt niinkuin "lörähti". Niistä tuli sellaista litkua, että öljynpainevalo syttyi ja kone kilkatti kummallisesti.

Uudet öljyt vaan koneeseen ja matka jatkui.

Toisella autolla jäi myös öljyt vaihtamatta yhden vaihdon verran. En huomannut mitään.

Tuntimäärä taitaa vaikuttaa enemmän kuin vaihtokilsat 10tkm 50kmh keskinopeudella moottori käy saman ajan 20tkm 100kmh keskinopeudella jne.

• Anonyymi

Tutulla diiselikone porsi 60 tuhannen ajon jälkeen samat öljyt olipuuroa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      188
      1419
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1208
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      948
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      900
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      810
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      51
      808
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      792
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      774
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      69
      748
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33