Voiko tässä Nokia 2.3 puhelimessa poistaa ylä palkin, jossa on päivämäärä sää tiedot?
Nokia 2.3 ylä palkin poisto
10
204
Vastaukset
- Anonyymi
Koita painaa sitä pitkään. Jos ei tule poisto kohtaa niin paina aloitusnäytön tyhjää kohtaa pitkään ja sieltä alkunäytön asetukset.
- Anonyymi
En saa pois!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En saa pois!
Silloin sitä ei saa pois ollenkaan.
- Anonyymi
Eihän sitä yläpalkkia kokonaan voi poistaa, mutta jos se on sinulla mustana, niin mene näyttöasetuksiin ja siellä kohtaan näytä/piilota lovi, joista vaihtoehdoista valitset sitten kai että näytä. :)
- Anonyymi
P. s. Ne säätiedot taas saanee pois vain omista Google-asetuksistaan säätelemällä, mitä ja millaisia ilmoituksia Googlelta haluaa vastaanottaa. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
P. s. Ne säätiedot taas saanee pois vain omista Google-asetuksistaan säätelemällä, mitä ja millaisia ilmoituksia Googlelta haluaa vastaanottaa. :)
Mistä kohtaa voi säätää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä kohtaa voi säätää?
Esim. Googlen hakupalkista 'G' - 'Lisää' - 'Asetukset' - 'Ilmoitukset' --> sitten voit poistaa joko kaikki ilmoitukset sivun yläreunasta tai selaamalla alas mm. kohdista 'Tämänhetkinen säätila' ja 'Päivittäiset sääennusteet' - pois päältä. :)
- Anonyymi
Mulla on sony, jossa on ylhäällä ja alhaalla nämä palkit. Ei saa millään pois. Miksi se alapalkki yleensä on androidissa?
- Anonyymi
Paina ka sormella liuuta ylös.
- Anonyymi
Tuossa on Nokia 2.3:n käyttöpas, josko sieltä aloituksen aiheeseen löytyisi apua.
- https://www.nokia.com/phones/fi_fi/support/nokia-2-3-user-guide/activate-wi-fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1871399Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49931
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102764
- 33712
- 60709