90 päivää morsiamena, aika huvittavia "kohtaamisia".
Katsotteko koskaan ohjelmasarjaa
11
<50
Vastaukset
Jatkan ..kohtaamisia ja hyväksikäyttö yrityksiä, naisilla ja miehillä myös.
- Anonyymi
En ole katsonut, ei kiinnosta.
- Anonyymi
Tulee usein vaan selattua näitä nelää kanavaa ... mutta mielenkiinnosta katsoin että tulee jostakin oudolta kanavalta ...varmaan mielenkiintoista ... ja muitakin kiinnostavia ohjelmia varmaan löytyisi kun tutustuisi myös muihin kanaviin...
mimmimum-..mi- Anonyymi
siis neljää...viittä kanavaa..
- Anonyymi
Joissakin kunnissa jaetaan ilmaista ehkäisyä nuorille , ja jokin kunta maksaa vauvasta 4000euroa tekopalkkaa.
- Anonyymi
Aika hauska sarja,en tiedä onko siinä totta nimeksikään.
- Anonyymi
En ole katsonut enkä ennen kuullutkaan eikä ole aikomustakaan katsoa.
- Anonyymi
Pyrin välttämään ns. "tositv-ohjelmia". Eivätkä ne tosia olekaan, vaan käsikirjoitettuja ovat.
- Anonyymi
Suoraan sanoen en ymmärrä mitä katsomista noissa sarjoissa on.
Ne eivät ole älyllisen ihmisten sarjoja. - Anonyymi
Kampaamolla voin selata.
Enpä ole ikinä katsellut edes vilkaissut,
ehkä nyt vinkistäsi voi vilkaista.
Sana morsiankin kuulostaa jo niin kaukaiselta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391429Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7941
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71806