Te Rautavaaralaiset haukutte ihan väärää puuta ja epäilette kaikkea joissa ei ole mitään totuuteen perustuvaa. eikö se ole raskasta? kymmeniä vuosia.
aina epäilty
6
80
Vastaukset
- Anonyymi
Ei savua ilman tulta kyllä se näin joskus on.
- Anonyymi
Ei tosiaan savua ilman tulta.
Kyllä päättäjät ja virkamiehet ovat itse antaneet aihetta. - Anonyymi
Näinhän epäilyn aiheetkin on jatkunut. Mutta jos nyt avustajat loppuisi se epäilyn tarkoitus on toiminta saada oikeille urille.
- Anonyymi
Totuuden puhujalla ei ole yösijaa, eikä juuri sanansijaakaan.
Katso: https://www.poliisi.fi/ita-suomi/tiedotteet/1/0/torkea_lapsen_seksuaalinen_hyvaksikaytto_rautavaaralta_syyteharkintaan_74276?fbclid=IwAR2tOL2mZTPRYBuBmirYOTJcggjxY9cdKpT6fju7BxEXkTIm6fy0XW5IdNk
Toivottavasti asialle on tulossa lopullinen päätös ja "sankari" saa ansionsa mukaisen rangaistuksen.
Katso MTV Uutisissa Äidin> haastattelu.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-54-vuotias-mies-kaytti-lahipiiriinsa-kuulunutta-lasta-seksuaalisesti-hyvakseen-vuosien-ajan/7075606#gs.hmxgyk - Anonyymi
Poliisi teki Esitutkinnan ja syyteharkinta on Itä-Suomen syyttäjänvirastolla. Syyttäjän päätöstä ootellaan.
- Anonyymi
Olisi kannattanut ne epäilyt tutkia vuosia sitten nyt nyt on totinen paikka ne katsotaan onko vain epäilyjä. Täytyy olla näyttöjäkin eikä väittää epäilyiksi. Kyllä nyt kannattaa herätä onko kaikki niin kuin viisaat kertoo. Jos on pitkään onnistanut voi joskus epäonnistuakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091608Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1391358- 541123
- 72995
- 52969
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764