EKP onnitteli jo Euroopan unionin Liittovaltioa.

Euroopan keskuspankki (EKP) olettaa, että Euroopan unioni hyväksyy ehdotetun 750 miljardin euron koronaviruksen taloudellisen avustussuunnitelman, EKP: n pääjohtaja Christine Lagarde sanoi torstaina.

Lehdistölle puhuttuaan Lagarde kommentoi, että keskuspankki odottaa suurimman osan varoista tulevan avustuksina eikä lainoina.

Nyt se sitten alkaa olemaan jo virallisesti Euroopan unionin Liittovaltio.
Minä olen kyllä aina pitänyt itseäni enemmän Eurooppalaisena, kuin jonakin
suomalaisena. Vapaus ihana ihmisten vapaus olla elää vapaana Eurooppalaisena.

11

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

EKP olettaa, EU-neuvosto päättää. Mistään liittovaltiosta ei ole kyse.

• Yhteinen velkakirja tarkoittaa Liittovaltio. Se johtaa joka tapauksessa siihen.
        Mutta se on paras ratkaisu koko Euroopan unionin taloudelle.

Ulosko EU:sta ja muut perustaa Liittovaltion .... Huh huh ... Joopa joo.
        Eiköhän olisi aika käynä psykiatrin tykönä silloin. Sitä ei tulisi koskaan ei
        koskaan tapahtumaan, kuten Kauppalehdessä kirjoitettiin, että suomen
        hallitus ei tule koskaan kaatamaan Euroopan unionin tukiåpakettia ei koskaan.

Se johtuu siitä, että tässä porukassa ei todellakaan ole hyvä joutua värään
        valoon. En tarkoita henkilöitä enkä muutakaan. Mutta teollisuuteen ja
        talouteen saattaa tulla ongelmia muuten.

• Anonyymi

• Anonyymi

No eipä ole kauaa sun ihana vapautesi senkin hupakko. Suomen talous kiristyy ja ihanuus loppuu viimeistään silloin, kun muslimi-liittovaltio laittaa Sinunkin asiat ihanaksi. Tulet kaipaamaan vielä mennyttä ihanaa vapautta.

• Minä elän ulkomailla ja minua ei pysty yksikään kommunisti tai yksikään
        sosialisti tai persu enää rahastamaan. Minä Eilen juuri kerroin tuttavalle,
        että on se ollut jumala minun kanssani, kun kerroin mitä minulle olisi siellä
        tapahtunut erinäisten asioiden vuoksi.

Voin todella olla taivahan kiitollinen, että pääsin pääsin sieltä pois.
        Siitä on todella paljon hyötyä jos pääsee suomesta pois... Uskoo ken tahtoo
        mutta sinusta tulee myös vapaa herra sen jälkeen.

Euro vahvistuu ja se sataa kaikki minun pussiin ... sitä rahaa ei valtio saa !
        Se on minun rahaa. Uskokaa jo, että ne rahat ei ole sinun rahoja jos ne ei ole
        sinun pankkitilillä tai sinun lompakossa.

Kyllä minä tiedän, että siellä valtiossa ja kelassa ja sosiaaliavussa viduttaa ja
        se korkeat vuokrat ja kaikki kulut mitä siellä elämiseen tarvii... Se viduttaa !
        Olla vapaa herra ja vielä Euroopan unionin liittovaltio ... Ei parempaa ihminen
        voi edes kuvitella... Aivan perfekt !

Hyvi Saadana vielä kylmä ja pimeä talvi on tulossa ja Elämä kuolee !

• Anonyymi

Eihän Suomi ole tätä neuvotteluatulosta hyväksynyt vielä? Se tehdään sitten syksyllä Eduskunnassa.

Muslimi-liittovaltion voit työntää sanonko mihin?

Kokonaisuuksien ei ole varsinkaan Persujen joukossa kovin suuri. Se johtuu siitä, että Suomen kansan tyhmin osa äänestää näitä "hakkaraisia , tynkkysiä ja huhtasaaria" huutamaan vastalauseita ihan joka asiaan. Vastustaminen on Persujen tapa saada tyhmät äänestämään.

Vapaus tässä on juuri se tärkein asia jota puolustamme. En halua Suomeen sitä vankilaa joka johtaa jos Persut pääsevät päättämään. Tahdon vapaan Euroopan ja Suomen.

EU on vapaa yhdistyminen. Vapauden esteenä on vain nämä Puolan, Unkarin tapaiset ongelmamaat jotka ryhtyvät vapautta riistämään. Siihen kuuluu tärkeimpänä vapaa lehdistö. Ja yksilövapaudet myös naisilla ja ikään ihonväriin katsomatta.

Se on vapautta.

Jos katsotaan taloutta, on Suomi mennyt koko EU aikana vain parempaan suuntaan. Talous on aina kireää, oli hyvä tai huono aika. Se kuuluu taloudenpitoon.

Yksityinen varallisuus on moninkertaistunut. Ongelma voi olla korkeintaan siinä, että varallisuus kasautuu liian harvoille. Tässä(kään) ongelmassa ei ole mitää osaa maahanmuutolla. Sen tärkeysaste Eduskunnan päätöksistä on ulkopuolella 100 - 200 asialistan.

• Anonyymi
        Eurofighter kirjoitti:

Minä elän ulkomailla ja minua ei pysty yksikään kommunisti tai yksikään
        sosialisti tai persu enää rahastamaan. Minä Eilen juuri kerroin tuttavalle,
        että on se ollut jumala minun kanssani, kun kerroin mitä minulle olisi siellä
        tapahtunut erinäisten asioiden vuoksi.

Voin todella olla taivahan kiitollinen, että pääsin pääsin sieltä pois.
        Siitä on todella paljon hyötyä jos pääsee suomesta pois... Uskoo ken tahtoo
        mutta sinusta tulee myös vapaa herra sen jälkeen.

Euro vahvistuu ja se sataa kaikki minun pussiin ... sitä rahaa ei valtio saa !
        Se on minun rahaa. Uskokaa jo, että ne rahat ei ole sinun rahoja jos ne ei ole
        sinun pankkitilillä tai sinun lompakossa.

Kyllä minä tiedän, että siellä valtiossa ja kelassa ja sosiaaliavussa viduttaa ja
        se korkeat vuokrat ja kaikki kulut mitä siellä elämiseen tarvii... Se viduttaa !
        Olla vapaa herra ja vielä Euroopan unionin liittovaltio ... Ei parempaa ihminen
        voi edes kuvitella... Aivan perfekt !

Hyvi Saadana vielä kylmä ja pimeä talvi on tulossa ja Elämä kuolee !

Missäs maassa sinä hihuilet, kun olet noin onnesi kukkuloilla? Kyllähän Saksa ja Ranska ainakin osasivat laittaa jauhonsa pussiin. Eu-satuilut kuulostaa oudolta Koronat on vielä edessäpäin, eikä silloin leikkirahoilla enää kauaa leikitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän Suomi ole tätä neuvotteluatulosta hyväksynyt vielä? Se tehdään sitten syksyllä Eduskunnassa.

Kokonaisuuksien ei ole varsinkaan Persujen joukossa kovin suuri. Se johtuu siitä, että Suomen kansan tyhmin osa äänestää näitä "hakkaraisia , tynkkysiä ja huhtasaaria" huutamaan vastalauseita ihan joka asiaan. Vastustaminen on Persujen tapa saada tyhmät äänestämään.

Vapaus tässä on juuri se tärkein asia jota puolustamme. En halua Suomeen sitä vankilaa joka johtaa jos Persut pääsevät päättämään. Tahdon vapaan Euroopan ja Suomen.

EU on vapaa yhdistyminen. Vapauden esteenä on vain nämä Puolan, Unkarin tapaiset ongelmamaat jotka ryhtyvät vapautta riistämään. Siihen kuuluu tärkeimpänä vapaa lehdistö. Ja yksilövapaudet myös naisilla ja ikään ihonväriin katsomatta.

Se on vapautta.

Jos katsotaan taloutta, on Suomi mennyt koko EU aikana vain parempaan suuntaan. Talous on aina kireää, oli hyvä tai huono aika. Se kuuluu taloudenpitoon.

Yksityinen varallisuus on moninkertaistunut. Ongelma voi olla korkeintaan siinä, että varallisuus kasautuu liian harvoille. Tässä(kään) ongelmassa ei ole mitää osaa maahanmuutolla. Sen tärkeysaste Eduskunnan päätöksistä on ulkopuolella 100 - 200 asialistan.

EU ole mikään vapaan yhteiskunnan prototyyppi, liberaali demokratia.

Spinozan mukaan vapaassa maassa jokainen saa ajatella niin kuin haluaa, ja sanoa sen mitä ajattelee.

EU sen sijaan pyrkii kieltämään "väärien" mielipiteiden ilmaisemisen. Eli EU ei yksinkertaisesti ole liberaalin demokratian tiellä, vaikka muuta väittää.

Hyvä testi liberaalille on se, hyväksyykö ja toimiiko tuon Spinozan ohjeen mukaan.
        Jos ei, niin silloin on jotain aatetta tai maailmankuvaa julistava fundamentalisti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on vapautta.

Voi älykkö hoi. Muslimiväestö kun vaan lisääntyy enenemässä määrin EU n myötä. Siitä et pääse mihinkään. Ala vaan jo harjoitella kumartamista Allahille. Olet tietämättäsi ja ymmärtämättäsi pikku terrori, tässä vähän kylkiäisenä. Miten voit yleistää kaikkia maamme kansalaisia tyhmiksi? Sinäpäs kuulostat viisaalta. Tiedätkös, että se lisää vain vettä myllyyn. Jos Suomi pystyy tuottamaan laadukasta teollisuutta, niin vientimarkkinat toimii. Ei siihen mitään kaverisuhdetta tarvitse, että minä annan karkkia, niin oothan mun kaa? Näinkö? Kyllä niitä sopimusehtoja kannattaa vielä huolella käydä ihan ajatuksen kanssa läpi. Älä vaan räksytä ja moiti toisia. Kyllä kansakin ymmärtää, jopa niin että se ylittää sinun suppean ajatusmaailmasi. Ajattele kokonaisuutta laajaalaisemmin. Muista, että sinulla ei ole enää Suomessa sananvapautta. Siitä voidaan tuomita vaikka vankilaan tai jopa tappaa jos kiihkopolitiikko sattuu kohdallesi. Et ehkä ole suuren joukon mielipiteiden kanssa samoilla linjoilla. Kannattaa olla varovainen mitä sanoo.

• Eurofighter

Kansa ja joku juntti ei varmasti tiedä yhtään mitään... Suurin osa ei
      osaa edes kertotaulua .... Kysy Perk**** Kysy mitä on vaikka 10 X 10
      Niin saat aika kummia vastauksia. kassa myyjä ottaa laskinta käteen,
      kun pitää antaa kympistä 3 euroa takaisin... !

Toiseksi sinä voit tehdä ihan rauhassa valtiolle lapsia ja rotuas jos
      löydät siihen naisen jostakin.

Mene lääkääriin ja ota vahvaa lääkettä jos luulet olevasi joku valtio ja
      me vielä oltaisiin sinun kanssasi identtisiä vai... Mee lääkäriin ääliö !

• Anonyymi

Kansalaisaloite

Eroon EU:sta .Uusi kansanäänestys

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1538
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1449
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1345
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1301
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      988
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      951
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      881
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      816
    Aihe