Melkein 2 000 miljardia euroa.
Siinä Budjetissa on jo kokoa ja komeutta ... EU saa sen myötä myös luonnolisesti
verotus ja kiristysoikeuden perussuomalaisiin ! Tulee digivero ... Joo ja muovia
ja miten ryhdytäänkö verottamaan Perussuomalaisten palkkaa myös ?
Tänään EU saa liittovaltio budjetin !
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyse 7-vuoden budjettirungosta.
EU:lla ei ole verotusoikeutta. Ei myöskään oikeutta puttua jäsenmaiden sisäisiin asioihin.- Anonyymi
Tulee olemaan paken hyväksymisen jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulee olemaan paken hyväksymisen jälkeen.
Ei tule.
Se vaatisi perussopimuksen muuttamista.Ei tapahdu. - Anonyymi
EU ei ole liittovaltio.
- Anonyymi
HÖPÖ HÖPÖ,PIAN NÄET,KUINKA VEROMYLLY LÄHTEE KÄYNTIIN T:HIIHTÄJÄ 47 HÄRMÄSTÄ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HÖPÖ HÖPÖ,PIAN NÄET,KUINKA VEROMYLLY LÄHTEE KÄYNTIIN T:HIIHTÄJÄ 47 HÄRMÄSTÄ
EU:lla ei ole verotusoikeutta.
Kyllä siitä tulee komea Liittovaltion Budjetti !
Verotusoikeudella sitten ei tarvi maksaa sitä velkaa niin kovin paljon.
Persuja voisi verottaa enemmän ....- Anonyymi
Verotus on jäsenmaiden asia.
EU voi tietenkin sopia jäsenmaksujen korotuksesta.
Se perii itselleen myös tietyt tullimaksut ja alv:n tuottoa.
EU-komissio nostaa elvytyslainat tarpeen mukaan ja huolehtii myös koroista ja lyhennyksistä,ei jäsenmaat.
- Anonyymi
Miten Ruotsi toimi
- Anonyymi
Ei kukaan toimi vielä mitenkään, kun eu parlamentti ei uuden tiedon mukaan hyväksy sopimusta.
- Anonyymi
Kyllä se hyväksyi.Jotain selvennyksiä voidaan tietenkin vaatia.Ne hoitaa komissio.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se hyväksyi.Jotain selvennyksiä voidaan tietenkin vaatia.Ne hoitaa komissio.
Korjaus: Kyllä parlamentti vaati korjauksia ennen hyväksymistä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816