Kuka järjestäis Sambakarnevaalit takaisin Kauhajoelle, oli joskus aikoinaan hauska ja odotettu tapahtuma..nykyään ei ole enää mitään 🙁
Sambat takaisin Kauhajoelle
13
2037
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä ajatus aloittajalta. Kulkue olisi hyvä ajanvietetapahtuma lapsille ja aikuisille, lisäksi tulisi illan aikaan myös tuloja yrittäjille kun muualta tulevat kävisivät ostoksilla.
- Anonyymi
Kenen vaimon toin yksi kerta samboista seuraavana päivänä puolilta päivin kotiin kengät raapiintuneina mutta muuten ylen tyytyväisenä?
- Anonyymi
Näkyi olevan ilmoitus Kauhajoki palstalla että kerätään ”rahaa” menneillä tapahtumilla 😂 olisko rahat loppu 🤣 jotain täytyy yrittää kun ei hänen järjestämiin tapahtumiin ole osallistujia.
- Anonyymi
Kun et tiedä mitään lehden teosta, ole kirjoittamasta tänne. Lehti tulee muistellen wanhoja Sambacross aikoja, joka kustannetaan mainoksilla. EI siis tule rahat omaan taskuun!! Hoidin Sambacrossin karnevaaleja 25 vuotta, nyt se on ohi, minun osalta. kisa tapahtumia, joten tee valittaja perässä jos pystyt ‼️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun et tiedä mitään lehden teosta, ole kirjoittamasta tänne. Lehti tulee muistellen wanhoja Sambacross aikoja, joka kustannetaan mainoksilla. EI siis tule rahat omaan taskuun!! Hoidin Sambacrossin karnevaaleja 25 vuotta, nyt se on ohi, minun osalta. kisa tapahtumia, joten tee valittaja perässä jos pystyt ‼️
Enäähän se ei onnistu ku kuskit ja akk äänesti jaloilla. Yksi mahdollisuus oli välivuoden jälkeen. No ei tuu enää. No onneksi naapurikunnissa edes ajetaan vielä vaikka tapahtuma sinänsä oli kiva aikoinaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sä ny niitä yksin järijestäny, taitaa muistot kultaantua liikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sä ny niitä yksin järijestäny, taitaa muistot kultaantua liikaa.
Kyllä minä kuule hoidin ohjelman, kulkueen yms. Krouvi hoiti juomapuolen.
Mutta joo, mennyttä minun osaltani. 🏁
- Anonyymi
Kyllä se kulkue oli hienoa katseltavaa, yöllinen musiikkimelu ei. Nyt ei mielestäni kannata järjestää kuin kulkue jossai Sotkan moottoriradalla koronan takia. Pienen pääsymaksun maksaisin.
- Anonyymi
Yksi entistä johtokunnan jäseninistä sanon entisenä turvapäällikkönä että alueen jokka hallinnoi eivät ole tehneet rataa ok mukaisesti ja nykyiset urheilu/moottori urheilu seurat eivät ok yhteis eloon. Anteeksi kun ”pikku” viiveellä vastasin mutta valtuudet entisenä sanon että kommenttia hautalaan ja sen orkanisaootoon juuu ei pitkällä kepillä enään KAUHUA
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1991590Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1381354- 541123
- 72995
- 51950
- 106902
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764