Hei olen ollut jo pitkään kiinnostunut kokeilemaan glory holea.
Olen siis 24v nuori nainen ja isoin fetissini on tulla tuntemattomien panemaksi seinän läpi, niin mietin onko Uudellamaalla jossain jotain glory holeja? Entä uskaltaako niihin oikeasti mennä :00
Mesta vinkit ja kokemukset kiinnostaa.
Glory Holettaan
17
615
Vastaukset
- Anonyymi
No onhan toi sairaan kiihottavaa. Laitatko viestiä, niin koitetaan järjestää jotain sen tapaista. pennanen.jaakko63@gmail.com
- Anonyymi
Ihan oikeesti... tuollainen "fantasy glorehole", googlaile, on ihan ykkös juttu. Tuo reikä seinässä on homomiesten juttuja enempikin. Tuossa ekassa vaihtoehdossa naisen vartalo napaa myöten on seinän toisella puolella. Suomessa noita ei kait ole... vielä ? Mutta Euroopassa kyllä. Olen kokeillut Ranskassa....
- Anonyymi
Prahasta löytyy myös. Täällähän on yksi rouva kertonutkin kokemuksistaan. Olikin ollut yllättävä paikka.
- Anonyymi
Juu sais olla tollanen paikka täälläkin. Kukahan pistäs pystyyn.
- Anonyymi
Kyllä... tuo olisi kovasti kannatettava asia, siis yksi tuolla saralla. Kaikella tavoin ajateltuna tuo joskus täällä esitetty katettu seksikatu, kaikkine laillisine toimintoineen olisi hyvä. Ei tarvitse ihmisten kulkea ympäri maailmaa perustarpeitaan tyydyttämässä. Raha jäisi Suomeen, ja taudit eivät leviäsi ja mikä parasta lentoliikenne vähenisi ja maailma pelastuisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä... tuo olisi kovasti kannatettava asia, siis yksi tuolla saralla. Kaikella tavoin ajateltuna tuo joskus täällä esitetty katettu seksikatu, kaikkine laillisine toimintoineen olisi hyvä. Ei tarvitse ihmisten kulkea ympäri maailmaa perustarpeitaan tyydyttämässä. Raha jäisi Suomeen, ja taudit eivät leviäsi ja mikä parasta lentoliikenne vähenisi ja maailma pelastuisi.
Kannatetaan, tuollaisessa paikassa varmaan noille peräkammarin aikamiespojillekin selviäisi, kuinka kivaa voi olla naisen kanssa, kun pääsis edes kerran kokeilemaan. Syntyvyys saataisi nousuun noiden innovaatioiden kautta ja Suomalaiset eivät häviäisi maailmankartalta kokonaan.
- Anonyymi
Onkohan Keski Suomessa missään glory holee?
- Anonyymi
Mies vai nainen kyselee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies vai nainen kyselee?
Mies
- Anonyymi
Moi lähde tänään us videoon 45v ison lihaksikkaan miehen kanssa sieltä löytyy glory holeja mistä saat kyrpää kunnolla. 0442391150
- Anonyymi
Laita viesti nii keksitää jotai
Kik: Alexboyis - Anonyymi
Täällä myös yksi kiinnostunut gloryholesta, mut etelä-savosta ei taida kyseisiä löytyy oikee :(
- Anonyymi
Kirjoittelee siis pillullinen henkilö xd
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen pillullinen henkilö.🥵🥵
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos löydyt etelä-savosta nii kirjoittele ihmees 😎😎
- Anonyymi
Helsingissä löytyy glory hole kopit Keltaisesta Ruususta kampissa.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712