Sain synttärilahjaa lahjakortin jalkahoitajalle.
Soitin hänelle tilatakseni ajan.
Hän vastasi sanoen, että soitan hetken kuluttua takaisin.
Odotin kaksi päivää.
Soitin uudelleen tilatakseni ajan.
Sama toistui.
Lupasi soittaa takaisin viiden minuutin päästä.
Nyt on kulunut kolme päivää.
Ei mitään puhelunsoittoa.
Mitä ihmeen asiakaspalvelua tämä on?
Ei ole ennen näin käynyr.
Jopa lääkärit soittaa takaisinpuhelun.
Hän on minulle vieras ihminen, mutta lahjanantaja käy hänellä jalkahoidossa.
Lahjanantaja suuttui minulle, kun sanoin lähettäväni hänelle takaisin lahjakortin.
Mitä minä sillä teen kun minulle ei soiteta, eikä anneta hoitoaikaa.
Onko näin, että kun jalkahoito on maksettu, ei sitä hoitoa välttämättä ole pakko tehdäkään.
Menen muualle ja maksan itse.
Outo jalkahoitaja
27
169
Vastaukset
- Anonyymi
Johan on merkillinen jalkahoitaja. Yrittääköhän tosiaan että jos hän ei vastaa, ei korttia käytetä ja hän saa ansiottomat rahat. Ehkä minä kävelisin paikalle kortin kanssa ja vaatisin rahat kortista hänen hinnastonsa mukaan. En varmasti jättäisi sikseen ja maksaisi muualle.
Soitin kerran paikalliseen hautaustoimistoon tilatakseni kukkaseppelettä. Sieltä vastattiin, soita hetken kuluttua uudestaan, hei ja luuri kiinni. Soitin, sama juttu.
Latoin omistajalle tekstiviestin, mikäs meiniki tämä tämmoinen on. Omistaja vastasi että kyllä se on ihan oikein jos myyjällä on kiire, hän voi tehdä niin. Onneksi on toinen paikallinen liike, tilasin sieltä.Tässä tapauksessa omistaja vastaa itse puhelimeen ja keksii verukkeita.
En mene sinne päinkään. Antaa lahjoittajan hoitaa tämä tapaus.
Surkea loppu synttäilahjalle.
Mee paikan päälle ja yritä tilata aika. Jos ei onnistu sano että vaadit rahat ja viime kädessä ilmoitat kuluttajasuoja-asiamiehelle.
Oletko varma että lahjakortin maksaja on makanut lahjan?Siili
Paikka on kaupungissa, enkä lähde täältä 35 kilometron päästä hortoilemaan hänen liikkeeseensä.
Olen menettänyt luottoni koko tyyppiin.
Minun jalkojani mokoma valehtelija ei hoida.
Laitan lahjakortin antajalle ja hän pyytääköön rahat takaisin tai teettää itselleen hoidon
Minä en tiedä maksamiaesta mitään2lesken kirjoitti:
Siili
Paikka on kaupungissa, enkä lähde täältä 35 kilometron päästä hortoilemaan hänen liikkeeseensä.
Olen menettänyt luottoni koko tyyppiin.
Minun jalkojani mokoma valehtelija ei hoida.
Laitan lahjakortin antajalle ja hän pyytääköön rahat takaisin tai teettää itselleen hoidon
Minä en tiedä maksamiaesta mitäänSinähän se änkyrä olet :D.
siilivain kirjoitti:
Sinähän se änkyrä olet :D.
Siili
Jaa mää vai.
Jalkahoitaja on ite tosi syvältä.
- Anonyymi
Huonoa asiakaspalvelua..
Unohtaa asiakkaat.- Anonyymi
2lesken kirjoitti:
Ano
Täysin törkeätä toimintaa.
Pitäisi vielä olla joku harras.Olen joskus huomannut, että kun lahjakortti on maksettu, niin jotkut pikkuputiikit suhtautuvat nihkeasti sen realisoimiseen.
Sain kauneushoitolakemppariin lahjakortin ja myös jalkahoitoon.
No, minut istutettiin sellaiseen välikköön ja jalat vesihautomoon.
Siinä kului aikaa, aikaa, aikaa, viivyteltiin, unohdettiin? ja kyllästyin. Marssin omistajan luo ja sanoin, että tämä ei vetele ja vaadin rahat. Oli törkeän huonoa palvelua.
Oli olevinaan hieno paikka. Toki paikallisia yrittäjiä haluaisin tukea ja ostaa palveluita.
Kerran itse mokasin. Unohdin mennä varattuun aikaan kasvohoitoon toiseen kauneushoitolasn. Menetin koko kasvohoidon hinnan. Ainekulujahan ei ollut.
Eli kun raha kirstuun kilahtaa, palveluhalu pois vilahtaa.
Beng
- Anonyymi
Rahat takaisin !
- Anonyymi
Tyhmää olisi lähettää kortti takaisin. Sitten ei ole mitään todistetta,
että se on maksettu. Rahat pitää saada takaisin, jos palvelua ei saa.
Kuluttajavalituslautakuntaan kannattaa ilmoittaa.
Tuollainen yrittäjä joutuu "mustalle listalle".
Muutkin saavat tietää, etteivät haksahda.Ano
Lähetin kortin takaisin lahjanantajalle.
Joka tietysti suuttui minulle.
Kun en ole aktiivinen ja rukoile jalkahoitoa.
Voi pyhä sylvi.
Menköön lahjanantaja lahjakortin kanssa hoitolaan Ja jos on pokkaa sanoo, että systerin synttärilaphja meni vähän penkin alle.
Mitahan se harras tuumaa.
onko hyviä valheitä plakkarissa.
.- Anonyymi
2lesken kirjoitti:
Ano
Voi pyhä sylvi.
Menköön lahjanantaja lahjakortin kanssa hoitolaan Ja jos on pokkaa sanoo, että systerin synttärilaphja meni vähän penkin alle.
.Tuo oli viisasta. Oikeastaan ainut vaihtoehto. Jalkahoidossa pitää tunteä rentouttava ja mukava olo, eikä voi tuntea jos jalkahoitajan kemia ei miellytä. Ei miellyttäis tuon tyypin kemia minuakaan. Eihän sinne väkisin kannata mennä eikä rukoillenkaan.
2lesken kirjoitti:
Ano
Voi pyhä sylvi.
.Laita yrittäjälle tekstiviestinä palautettaa huonosta asiakaspalvelusta.
Ei kai sulla vaan ole salainen puhelinnumero, näkyykö se yrittäjälle?siilivain kirjoitti:
Laita yrittäjälle tekstiviestinä palautettaa huonosta asiakaspalvelusta.
Ei kai sulla vaan ole salainen puhelinnumero, näkyykö se yrittäjälle?Siili
Minulla on salainen puhelinnumero.
Tähän asti se on näkynyt vastaajan näytössä.
Jos olisi prepaid, se ei näkyisi.
Oletetaan, että numero ei näkyisi jalkahoitajalle.
Kait hän silloin kysyisi sitä, kun kaksi eri kertaa soitin.
Ei vain kiinnosta bisnekset.2lesken kirjoitti:
Siili
Minulla on salainen puhelinnumero.
Tähän asti se on näkynyt vastaajan näytössä.
Jos olisi prepaid, se ei näkyisi.
Oletetaan, että numero ei näkyisi jalkahoitajalle.
Kait hän silloin kysyisi sitä, kun kaksi eri kertaa soitin.
Ei vain kiinnosta bisnekset.Monet jalkahoitajat tai kosmetologit eivät ylipäätään vastaa puhelimeen kun heillä on joku hoito kesken. Jos oletti että numerosi jäi näkyviin puhelimeensa. Asaille voi olla luonnollinen selitys, kysyisit edes vielä.
- Anonyymi
siilivain kirjoitti:
Monet jalkahoitajat tai kosmetologit eivät ylipäätään vastaa puhelimeen kun heillä on joku hoito kesken. Jos oletti että numerosi jäi näkyviin puhelimeensa. Asaille voi olla luonnollinen selitys, kysyisit edes vielä.
Siili
Ensimmäisellä kerralla sanoi, että soitan pian takaisin.
Ei soittanut.
Toisella kerralla sanoi, että pesen vain käteni, soitan viiden minuutin kuluttua.
Ei soittanut.
Tarkoitti vissiin että pesee kätensä koko jutusta.
Tämä hoitsu saa pitää tunkkinsa.
Porissa on paljon asiallisia jalkahoitajia.
- Anonyymi
Sanoitko soittaessa haluavasi varata ajan vai esittelitkö puhelimessa ensin, että sinulla on lahjakortti?
- Anonyymi
Beng
Ajattelivat liottaa jalkojasi perusteellisesti, saadakseen kunnolla känsät ynnä paukamat iän kovettamista kintuistasi.
Minä sain lahjaksi jalkahoidon , jossa myös liotettiin koipiani kauan, aloin jo pitkästyä , mutta jalkahoitaja kyllä tieti työnsä, tehden vallan perudteellisen käsittelyn.
Nuori nainen kertoi olevan Brasiliasta . - Anonyymi
2lesken kirjoitti:
Hälmöyksessäni sanoin että minulla on kahjakortti.
ei olisi vissiin kannattanut.Kysyttäessä jonkin hintaa ei ensimmäisenä esitellä, että on alennuskoodi tms.
Luulen kuitenkin, että j-hoitajalla on koronan takia asiakaskäynnit romahtaneet ja harkitsee kokonaan toiminnan lopettamista. Systerisi saa varmaankin rahansa takaisin tai käyttää sen hoitoon.
Toimittava nopeasti ennen konkurssia.
Pelkästään lahjakortin takia ei kukaan täysjärkinen yrittäjä kieltäydy hoidosta. Se merkitsee ainakin kahden (vaki)asiakkaan menetystä – sinut ja systerisi; ja nykyiset vähät ja satunnaiset asiakkaat eivät elätä hoitajaa.
Paljon vakavammasta asiasta on kyse kuin vain huonosta palvelusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyttäessä jonkin hintaa ei ensimmäisenä esitellä, että on alennuskoodi tms.
Luulen kuitenkin, että j-hoitajalla on koronan takia asiakaskäynnit romahtaneet ja harkitsee kokonaan toiminnan lopettamista. Systerisi saa varmaankin rahansa takaisin tai käyttää sen hoitoon.
Toimittava nopeasti ennen konkurssia.
Pelkästään lahjakortin takia ei kukaan täysjärkinen yrittäjä kieltäydy hoidosta. Se merkitsee ainakin kahden (vaki)asiakkaan menetystä – sinut ja systerisi; ja nykyiset vähät ja satunnaiset asiakkaat eivät elätä hoitajaa.
Paljon vakavammasta asiasta on kyse kuin vain huonosta palvelusta.Hierojalle pitäisi rohkaistua menemään, kun koronan takia on viime käynnistä puoli vuotta.
Kunnon kokovartalohoito 90 min tekee kropalle hyvää.
Tykkään käydä naisen hierottavana, on jotensa kivempi eikä kopri samalla lailla. - Anonyymi
2lesken kirjoitti:
ei olisi vissiin kannattanut.Voi itku , tulkitsin kahjakortin väärin, en edes kehtaa kertoa mille sanalle!.
Mutta jos se yrittäjä on jo menossa konkurssiin nyt kun on ollut hiljaista korona aikana eikä voi ottaa vastaan . Tai jos hän on riskiryhmäläisiä eikä uskalla ottaa vastaan uusia asiakkaita.
Hytinäx1 - Anonyymi
2lesken kirjoitti:
ei olisi vissiin kannattanut.Korjaus 2lesken 13,37
Po. Lahjakortti (Ei kahjakortti ) Anonyymi kirjoitti:
Voi itku , tulkitsin kahjakortin väärin, en edes kehtaa kertoa mille sanalle!.
Mutta jos se yrittäjä on jo menossa konkurssiin nyt kun on ollut hiljaista korona aikana eikä voi ottaa vastaan . Tai jos hän on riskiryhmäläisiä eikä uskalla ottaa vastaan uusia asiakkaita.
Hytinäx1No kyllä siitä.pitäisi asiakkaita arvostavan yrittäjän uskaltaa avoimesti kertoa. Minusta tämä keissi kyllä pikkusen haisee. Sori vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Beng
Ajattelivat liottaa jalkojasi perusteellisesti, saadakseen kunnolla känsät ynnä paukamat iän kovettamista kintuistasi.
Minä sain lahjaksi jalkahoidon , jossa myös liotettiin koipiani kauan, aloin jo pitkästyä , mutta jalkahoitaja kyllä tieti työnsä, tehden vallan perudteellisen käsittelyn.
Nuori nainen kertoi olevan Brasiliasta .Tai olisi voinut kasvaa evät: pieni merenneito.
Beng
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa722467En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361799- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721587Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681407- 1091166
- 121128
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91094- 201009