K. Oravan opas miehille

Kurre_Orava

Tänään ja eilen palstalla opittua:

1. Älä puhu naisille, se on ahdistelua
2. Älä koske naiseen, se on väkivaltaa
3. Älä ota naista autoosi, se on ahdistelua
4. Töissä jos joudut neuvottelemaan naisen kanssa pidä huolta, että tämä tapahtuu kolmannen henkilön läsnäollessa ja nauhoita keskustelu. Muuten uhkaa ahdistelu syyte.
5. Älä mene naimisiin, se on alistamista
6. Jos olet naimisissa eroa heti, avioliitto on alistamista
7. Yritä ryhtyä homoksi, se on tasa-arvoista
8. Jos olet yksin ja kohtaat naisen, väistä mahdollisimman kauas, kaikki muu on ahdistelua
9. Aina kohdatessasi naisen katso tiukasti maahan, katsekontakti on ahdistelua
10. Amputoi peniksesi, se on tasa-arvoista.

Näitä kun noudatetaan, niin eiköhän femakot ala olla tyytyväisiä. ;)

11

745

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuttu

Just näin.

Tätä kun noudattaa, on elämä helppoa ja auvoisaa, mutta ah, niin tylsää :DDD

En ees kysy, tuliko tuohon hieman kärjistettyä tilannetta ;)

• erityisesti kohdan 7 ja 10 suhteen K. Orava tietysti sanoo, että älkää tehkö niin kuin minä teen, vaan niin kuin minä sanon.

Mutta toisaalta - ne jotenkin sulkevat toisensa pois, tai ei niitä ainakaan tarvitse voida samanaikaisesti toteuttaa... vai?

• Kurre_Orava

No mutta Härmän Vapaa, juurihan tuolla joku nainen sanoi, että homosuhteessakin kyse on rakkaudesta ja kumppanuudesta, eikä suinkaan perverssistä seksistä...

• Ohjeiden noudattaja

Olenkin jo kaivannut selkeää ohjeistoa miten miehen olisi toimittava jos haluaa tulla toimeen vastakkaisen sukupuolen kanssa. Ehkä vähän jyrkältä tuntuu tuo kymppikohta mutta hei, kaikkien (miesten) on tehtävä uhrauksia, jotta voisimme hyvittää edes osan niistä lukemattomista nöyryytyksistä joita naiset kohtaavat päivittäin ; )

• loistavaa!

Olen aina ollut sitä mieltä että meidän miesten tulisi olla mahd. vahän naisten kanssa tekemisissä.

• ave.maria

Mites käy meille "normaaleille" naisille, jotka pystymme miehen kanssa kumppanuuteen?
      Joudummeko me nyt feministien kyvyttömyyden takia kärsimään, tästäkin?
      ;)

• Irstas hirnahtelija

Kyllä se niin on poijaat että kyllä kannattaa pitää pyssy kotelossa jos on vemakoita talossa. Muuten joutuu a) vankilaan b) murhatuksi c)suhteeseen vemakon kanssa mikä on vielä pahempaa kuin 2 edellistä vaihtoehtoa. Vemakko nääs, kun kerrankin näkee peeniksen, se menee ihan sekaasin, ei se siitä enää luovuta, jos on pakko luopua, kosto on kaamea.

• Nari Säre

1. Riippuu, mistä puhutaan... kyllä useimmille naisille voi puhua esim. työasioista. Muutoin varon vähänkään oudompien kanssa tyhjänpäiväistä juttelua (taannoin oli tosiaan tilanne, jossa yksi kotka alkoi ihan normaalin läpänheiton jälkeen elätellä ajatuksia ilmeisesti vaikka mistä... ts. kyllä tästedes tutustun ihmisiin tarkemmin).

2. Eipä naisia kannata lääppiä. Kättely lienee jees.

3. En koskaan ota esim. naisliftaria kyytiin. Suomessa tohdin varusmiehen ottaa.

4. Ovi auki käytävälle riittää - useat alallani olevat vanhemmat konkarit korostavat (etenkin USAssa) että koskaan ei voi jäädä suljettuun tilaan naisen kanssa kahden. (Takavuosina eräässä työpaikassa [ei suomessa] ystäväni kertoi naisesta, jolla oli hallusinaatioita, että hänellä oli suhde erääseen miesprofessoriin... homma ratkesi, kun kävi ilmi, että tämä nainen puhui eri miehestä, jonka nimesi... ts. hän ei tunnistanut ko. professoria ollenkaan kuvista, jonka nimeä oli käyttänyt... oli hoidossakin aiheen johdosta... tässä olisi kuitenkin, mikäli nuo hallusinaatiot olisivat osuneet "oikeisiin kasvoihin tai nimeen" voinut olla ko. ihmisellä hankala selittää, mikäli olisi joskus ollut ko. naisen kanssa kahden jossain).

5. Tämä taitaa koskea lähinnä feministejä tämä ajatus - ainakin joitakin ns. "feministisiä teoreetikoita". Normaali ihminen Suomessa menee naimisiin sen kanssa, jota haluaa ja rakastaa.

6. ks. yllä

7. hehee... feministi saa sanoa ilman syytettä mm. että mies on kävelevä abortti, joka pitää tappaa tai että lesbous on naisen seksin ilmaisun normaali tila... Kun helluntaipastori ruotsissa sanoi, että Raamatun mukaan homous on syntiä, häntä vastaan nostettiin (muistaakseni sossujen?) toimesta syyte... Ts. "suvaitsevaisten" sossu- ja feministiradikaalien "tasa-arvo" esim. ilmaisuvapauden suhteen on erittäin valikoivaa.

8. Yleensä vältän kaikenlaista kontaktia yksinäisiin naisiin... juuri eri pinnalla olleiden ahdistelusyytteiden johdosta. Mikäli naisella on mies mukana jne. voin sitten hyvinkin jutella normaalisti (samoin, jos olen itse vaikkapa vaimoni seurassa jne.).

9. No en... en toisaalta pyri naisten kanssa katsekontaktiin esim. kadulla sen enempää kuin miesten kanssakaan. Jutellessa eri juttu (mutta naisten kanssa juttelemiseen mulla nykyisin pitää olla joku syy... en ihan hevillä ala oudon kanssa heittämään tarinaa).

10. hehee.. paljonkos Lorena Bobbit sai aiheesta, kun "avusti" ex-miestään?

Yleensähän normaalien naisten kanssa pystyy juttelemaan jne. Nykyisin ei kuitenkaan, etenkään Helsingissä, voi millään tietää, kuka nainen on normaali, joten mieluummin sitten välttelee, jos ei ole muutoin asiaa.

• cisma

1. Älä puhu miehille, se on nalkutusta
      2. Älä koske mieheen, se on provosointia
      3. Älä ota miestä autoosi, hänen mielestään et osaa ajaa
      4. Töissä jos joudut neuvottelemaan miehen kanssa pidä huolta, että tämä tapahtuu kolmannen henkilön läsnäollessa ja nauhoita keskustelu. Näin voit todistaa jos ahdistelua on tapahtunut, eihän sitä kukaan muutoin uskoisi.
      5. Älä mene naimisiin, sinua voidaan alistaa
      6. Jos olet naimisissa eroa heti, avioliitto on alistamista
      7. Kiinnitä huomio vain miesten ongelmiin, se ja vain se on tasa-arvoista.
      8. Jos olet yksin ja kohtaat miehen, pidä vähintään pippurisuihke mukana ja pukeudu mahdollisimman peittävästi - kesälläkin, muuten sinua syytetään provosoinnista.
      9. Aina kohdatessasi miehen katso tiukasti maahan, katsekontakti on tyrkyttämistä.
      10. Hommaa silikonitissit, se on tasa-arvoista.

:PPP

• Pykälä-paula

Etenkin pykälä 10. Niin monella miehellä on jo silikonitissit että tasaarvon vuoksi naisten on sellaiset saatava, mieluummin vielä valtion laskuun!

• Kurre_Orava

Muuten oikein, mutta silikonitissilöistä olen toista mieltä.

Aivan sama minkälaiset läpyskät siinä rintalastan päällä roikkuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      44
      2043
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1650
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1434
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      351
      1416
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1295
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      9
      1281
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1078
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      971
    9. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      952
    Aihe