Löytyisikö täältä oikein iso perseistä naista. Mitä enemmän selluliittia sen kiihottavampaa. Kaiken ikäiset kelpaa.
Iso perseistä
21
1386
Vastaukset
- Anonyymi
Löytyy nimittäin oma äitisi se lemuava Ryhävalas
- Anonyymi
Tämä on niin kokeiltu homma ei löydy . luultavasti Suomessa ei ole isopeppuisia naisia
- Anonyymi
Kyllä se näin taitaa olla ei ne isoperseiset ainakaan täällä ole
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se näin taitaa olla ei ne isoperseiset ainakaan täällä ole
Eikö sulle riitä mikään
- Anonyymi
Kouvolasta löytyy👍
- Anonyymi
Joopa joo possu 🐷
- Anonyymi
Hienoa että edes yksi.oletko itse vai onko ulkopuolinen havainto.
- Anonyymi
Kerro lisää
- Anonyymi
Kyllähän sellainen häkellyttävän persevä ja reitevä nainen olisi upea tavata .
Isopeppuista naista vailla savonsetä viestiä 60kallu@gmail.com
- Anonyymi
Setä vailla seuraa 60kallu@gmail.com
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Setä vailla seuraa 60kallu@gmail.com
Vuosiin en miestä saanut ole. Olen reilusti ylipainoinen vanhempi nainen, seksi halut päivittäin olen myös terve käyn töissä säännöllisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuosiin en miestä saanut ole. Olen reilusti ylipainoinen vanhempi nainen, seksi halut päivittäin olen myös terve käyn töissä säännöllisesti.
Kerro lisää ikä miten yhteyttä jne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua himoittaa pikkuisen ylipainoinen, leveälanteinen reitevä, nätti varattukin nainen. n.30-55v ja Pirkanmaan alueelta, jos löytyisi. Vain halusta ja himosta, viestitä: jukkap9 at luukku ja com
Anonyymi kirjoitti:
Laita viestiä 60kallu@gmail.com jutellaan siellä lisää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä olet? Laita viestiä. Fantasia olisi panna lihavaa isoperseistä naista perseeseen. Ei ole löytynyt tollasta naista.
r.sexii69@gmail.com.
- Anonyymi
EIKÖ mies ja anus seksi kiinnosta?
No minä haluan heti, vastaa niin nussitaan molempiin reikiin
- Anonyymi
Savossa isoperseistä kaipailee 60kallu@gmail.com
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 http://alikuzu.com/H/H7w2E0
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391779En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121048
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 20949
- 80889