Merkillinen paikka. Ei ollut ammattipätevyyttä tällä hierojalla. Mistä johtuu kova vaihtuvuus henkilökunnan osalta? Omistajat vain lomailee vaikka muut kärsii koronan tuhoista ja kehtaavat sitä vielä mainostaa. Onneksi on P. P
Terveyspankki
8
1961
Vastaukset
- Anonyymi
Kävin siel kerran p nimisellä hierojalla ja sehä oli ihan pimee. Jutut oli aika erikoisia. En mee enää.
- Anonyymi
Niin kuka on tämä p hiejoja??Kuinka niin pimeää juttu?
- Anonyymi
Oliko ite Juuso?
- Anonyymi
Haisee trollille tää juttu. Mut omistajat sais siirtyä salaattilinjalle. Mulla ei muuta.
- Anonyymi
Mikä sen parempi paikka kun naama hierontapöydän reiässä katsella ja nautiskella sillä aikaa kun kädet tekee hyvää. Liikkeet puhuvat omaa kieltään, tapa hieroa yhdistettynä kehonkieleen on ammatillista. Toiset vetää hierottavaa pöydällä juuri siihen suuntaan naama edellä missä maali ja nautinto. Lämpötyynyä ensin hieman, sitten vähän seksiä, paljon...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sen parempi paikka kun naama hierontapöydän reiässä katsella ja nautiskella sillä aikaa kun kädet tekee hyvää. Liikkeet puhuvat omaa kieltään, tapa hieroa yhdistettynä kehonkieleen on ammatillista. Toiset vetää hierottavaa pöydällä juuri siihen suuntaan naama edellä missä maali ja nautinto. Lämpötyynyä ensin hieman, sitten vähän seksiä, paljon...
Hierojan kädet on jotain mitä pitää saada.
- Anonyymi
Onnistunutta mainontaa oli koronan alkumetreillä kun sai vanhemmat salin lopettamaan asikaspulan takia… Uutta maasturia tilaukseen!
- Anonyymi
Kerran kävin siellä hierojalla. Ehkä pääsen vielä kerran.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774