Miten paljon firman pitää maksaa korvausta työntekijälle hänen kotinsa käytöstä firman etätyöhön.
Ei ole normaalia se, että koti on etätyöhön käytettävä toimisto.
Tässä on ryömarkkinajärjestöjen paikka neuvotella.
Miten paljon kodin käytöstä pitää maksaa
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Täytyy miettiä! Ainakin jo 1980-luvulla opettajat saivat veroalennusta siitä, kun ilmoittivat asunnon huoneen olevan tila, jossa hän laati kokeita ja korjasi kokeita. Sehän oli tavallaan työtila! Eiköhän sama jatku vieläkin?
Työntekijällä pitäisi olla kotonaan hyvä työistuin, tarkoituksenmukainen pöytä ja säilytystilat. Hän maksaa tietokoneen sähkön ja valaistuksen. Hän joutuu huolehtimaan, ettei perhe näe, lue eikä kuule työnantajan aineistoa. Hän joutuu vahtimaan, etteivät kissat, koirat ja pikkulapset häiritse ja estä työntekoa.
Kyllähän sitä toitotetaan, että etätyö jos mahdollista, että entiseen ei enää ole paluuta.
Tuskin enää riittää vähennykset verotuksessa. Kaikkien koti ei ole sopiva toimistoksi, eikä tarvitse ollakaan. Kodiksi se kai on tarkoitettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa572235En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321714- 101524
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751519Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141484Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681357- 121108
- 1051089
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81044- 20979