Ihan mielenkiinnosta kyselisin, että mites muilla on mennyt treffien (kasvokkain nähty) suhteen se seikka, että onko itse sanonut vastapuolelle että ei synkkaa vai päinvastoin. Tuli vaan halu tietää, että kumpi sukupuoli sen toiselle useammin kertoo. Eli:
1) sukupuolesi
2) kuinka monta kertaa olet ITSE sanonut "ei kiitos" treffipalstalla tapaamallesi henkilölle
3) kuinka monta kertaa TOINEN on sanonut sinulle "ei kiitos"
Omat lukuni ovat pieniä, mutta suunta on vahvasti 3:een päin :) Noh, aina ei hyväkään kelpaa. Mukavia naisia olivat jokainen, ja minulle olisi kyllä kelvannut :)
1) mies
2) 0
3) 4
Pieni gallup
12
2212
Vastaukset
- vastaus
1)Mies
2)3
3)0
Sanotaan nyt vielä etten keneenkään koskenutkaan, ei vaan synkannut.- tässä
1) Mies
2) 18
3) 3
- just
1) nainen
2) 3
3) 1 - vastaus....
1)nainen
2)4
3)0 - Eräs nainen
1: Nainen
2: 0
3: 1 (tavallaan sanoi ei kiitos seurustelulle)
Useampia tavannut..kaikki olisi kelvannut minulle mutta vain yhden voi saada.. 1) Mies
2) 1
3) 14
4) 4 Esiintyivät väärillä henkilötiedoilla, eikä
tapaamisen jälkeen ole olleet yhteyksissä.
Niin ja lyhyellä tapaamisella eivät sanoneet
juur mistään mitään.- Lämmin aikuinen nainen
1.Olen nainen (aikuinen tiedän mitä haluan, haen aikuista miesseuraa ja kannan vastuun tekemisistäni.
2. Olen tavannut vain yhden miehen, mutta monen kanssa kirjoitellut ja treffiehdotuksia sateelee jatkuvasti. Sytyn kenelle sitten sytyn, mutta pitää olla kaikinpuolin puoleensa vetävä ihminen.
Liian pitkä välimatka, katsoin ettei siitä tule sen pidempää suhdetta ja piste.
3. Miehet lopettavat yleensä kirjoittelun kun en enää viitsi vastata, vaikka olisin hienotunteisesti lopettamisesta jo varoitellut/ehdotellutkin. - Single23
1.Nainen
2.6
3.1
Ja neljän kanssa olen tapaillut/seurustellut, joten heitä en tähän laittanut. Lisäksi kahdesta miehestä on tullut ystäviäni.- Single23
Niin ja sitä vielä että noista kuudesta yksi laittoi vanhan kuvan ja kaksi muuten vain antoi väärää tietoa itsestään....
- Yksi poika
1) mies
2) 3, tosin kaikki tilanteessa, että olin tutustumassa mukavaan tyttöön enkä halunnut edes miettiä muita vaihtoehtoja (oli unohtunut profiili päälle).
3) n. 8
4) kunka moni ei ole vastannut ollenkaan? n. 15
Kolmen kanssa olen päässyt jo hieman tutustumaankin ja treffeille, joten tässä hieman suhdelukuja. Ihan vakavalla pohjalla ja asiallisesti olen jokaiseen yhteyttä ottanut. - Nainen
1) Nainen
2) 4
3) 0
Viidettä deittiä nyt tapailen. Ja olen jäänyt ihmettelemään, että kelpaako miehille kaikki naiset. Jokainen deiteistä olisi halunnut vakavampaa suhdetta. Tapasin jokaista vähintään 2 kertaa, koska kerran perusteella ei voi tuomita ihmistä. 2 profiilit oli kaunistelua totuudesta, 2 ihan ok tyyppejä, mutta jokin puuttuu, ja taitaa käydä tämän 5 kanssa samoin. Liian hissukoita, erilaiset elämänrytmit jne. Ja se rakastuminen on niin vaikeaa. Liian vaikeaa :-( - satunnainen treffailija
1) mies
2) 0
3) 2. Toisen kanssa useampien treffien jälkeen, toisen kanssa yksien. Molemmilta tieto tuli sähköpostitse jälkikäteen.
Ja nyt on kolmas koitos mennossa, kaksi loistavasti mennyttä treffiä takana, kolmannet tulossa piakkoin. Pari lisää ja "profiili pois ja katsotaan mitä tästä tulee" olisi oma suunnitelma. Mutta ei 2 eikä 3 ole tässä vaiheessa poissuljettuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa562198En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321694Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721496- 101484
Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141474Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681337- 121108
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81044- 861029
- 20969