olen mies tule luokseni nuolen heppiäsi pallejasi kieleni hyväilee peräreikääsi saat panna minua edestä ja takaa tule nauttimaan kanssani
miesten kesken
11
132
Vastaukset
- Anonyymi
Lopeta se peräreikäs kirjottelu
- Anonyymi
haluaisin että mies tulisi paneen minua olen mies odotan pylly pystyssä
- Anonyymi
Oota mut elä pitkästy paskatykki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oota mut elä pitkästy paskatykki
Palsta kyylä kävi kertomassa itsestään,ton jo olet tunnustanut monta kertaa.
- Anonyymi
Tulen mielelläni jos lähellä hyvinkäätä
- Anonyymi
olen riksusta nyt peräni on kiimassa panisit kyrvän perääni olen yksinäinen mies asun yksin tule luokseni nautitaan miesten kesken
- Anonyymi
No niimpä näytät tekevän.Millainen tyyppi jolla on yöllä ensimmäisenä mielessä mätäsuoli.Hyi saatana mahtaa on näky.
- Anonyymi
Älä kerro enempää itsestsi tuo riittää.Oksennus tulee hyi saamari mikä ämmä.
Miten saada kontaktia
- Anonyymi
jos olet kiinostunut soita 0443413783
- Anonyymi
Siitä paskatahan sä olet aina ollut kiinnostunut.Käytkin kertoo siitää joka päivä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745