Kommentoijat kertovat jalan kasvaneen tai toisen kutistuneen sopivaksi. Verenpaine ja sokeri laskivat. Flunssa ja syöpä parani.
Kuitenkin pääosa meistä raihnaisista vanhoista ei parannu vaikka kuinka yhdymme Hilvoon. Lopulta kuolemme. Parantomattomuuden syyksi danotaan
1.Olemme liian epäluuloisia järkiuskovia suomalaisia. Afrikassa kaikki paranee heti
2. Hilvon mukaan kaikki on parannettu 2000v sitten muttemme ota ihmeitä vastaan
3.Emme ole tehneet oikeasti parannusta
4. Emme usko Jeesukseen oikein
5. Emme rukoile oikein. Joskus sanottu ettei saa rukoilla.
6. Meillä on väärä asenne.
Muita syitä?
6. Saarnaajassa vikaa
Eikki Hilvo hehkuttaa kaikki paranee
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Onko tämä niiden lumelääke kauppiaiden sukua.
- Anonyymi
Heikki Hilvoa ei kannata uskoa, sillä hän on eksyttäjä ja harhaanjohtaja ja menestysteologi. Helppoheikki.
Avasin tv:n ja ajattelin katsoa vähän tv7:aa. Sattumalta juuri nyt joku rouva rukoilee erään katsojan kutiavat korvakäytävät terveiksi.
Eräs kuulemma oli jättänyt nitrot pois ja vaivatta siivonnut monen hevosen hevostallin.
Nämä ja monia muita tapauksia, kiitos tv7:n rukousten. Tilinumerot ja maksulliset tektiviestit muistetaan mainita.
Miten tällaista kuvitelmaa tuputetaan vielä 2020?- Anonyymi
jjeeves kirjoitti:
Avasin tv:n ja ajattelin katsoa vähän tv7:aa. Sattumalta juuri nyt joku rouva rukoilee erään katsojan kutiavat korvakäytävät terveiksi.
Eräs kuulemma oli jättänyt nitrot pois ja vaivatta siivonnut monen hevosen hevostallin.
Nämä ja monia muita tapauksia, kiitos tv7:n rukousten. Tilinumerot ja maksulliset tektiviestit muistetaan mainita.
Miten tällaista kuvitelmaa tuputetaan vielä 2020?Kyllä Jumala kuulee rukoukset ja voi parantaa jo tässä ajassa, mutta TV7 valitettavasti käyttää sitä keinona taloudellisen hyödyn saamiseksi ja lisäksi antaa katteettomia lupauksia ja ihmiset jotka ovat avun tarpeessa joutuvat valitettavasti useimmiten pettymään.
Uskova ihminen on parannettu Jeesuksen verihaavojen kautta, mutta tämä toteutuu vasta siirryttäessä ajasta ikuisuuteen. Kun uskovien tempaus tapahtuu, saamme uuden ruumiin. Siinä yhteydessä lihallinen ruumis muuttuu kuolemattomaksi, jossa ei ole enää sairauksia, eikä kipuja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Jumala kuulee rukoukset ja voi parantaa jo tässä ajassa, mutta TV7 valitettavasti käyttää sitä keinona taloudellisen hyödyn saamiseksi ja lisäksi antaa katteettomia lupauksia ja ihmiset jotka ovat avun tarpeessa joutuvat valitettavasti useimmiten pettymään.
Uskova ihminen on parannettu Jeesuksen verihaavojen kautta, mutta tämä toteutuu vasta siirryttäessä ajasta ikuisuuteen. Kun uskovien tempaus tapahtuu, saamme uuden ruumiin. Siinä yhteydessä lihallinen ruumis muuttuu kuolemattomaksi, jossa ei ole enää sairauksia, eikä kipuja.Minusta on ihan oikein, että tv7 lähettää myös rukousohjelmia. Niihin tulee satoja rukouspyyntöjä/ohjelma niille on selvä tarve koska kirkossa ei enää saa rukousapua.
Ja rahaa kerää jokainen media jota ei valtio pidä yllä.
Helluntailaisilla ja monilla muillakin äärikristityillä on jalanpidennykset, jos toinen jalka sattuu olemaan lyhempi.
Paljon helpompi olisi kuitenkin lyhentää sitä pidempää jalkaa.
Itsestään ilmestyneet kultahampaat ovat myös yleisiä ja autot kulkee ilman polttoainetta tai muuta energiaa.
Itse olen keskustellut helluntailaisen kanssa, jolla oli betoni loppunut autotallin lattiaa valettaessa, mutta sitä oli sitten tullutkin lisää taivaasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa452053En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311650Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 91291
- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7981- 81972
- 20959