Oi suomen kansa ja suomen kansan järki. Suomalaiset saapuvat eri puolilta eurooppaa suomeen näin korona aikana. Oikein lehtien palstoilla ihmetellään miksei satamissa ja lentokentillä kukaan tule heitä kädestä pitäen neuvomaan, miten kuuluu menetellä. Onhan sitä toitotettu jo monta kuukautta, että heti omaehtoiseen karanteeniin 2 viikoksi. Tai sitten, kuten eilen, oltiin valmiit testaamaan kaikki, niin EI, puolet porukasta ei suostu. Kyllä käy suomen viranomaisia ja päättäjiä sääliksi johtaa tällaisia idiootteja. J.K paasikivi sanoi ´´Tätä kansaa on vaikea johtaa, kun he ovat niin helvetin tyhmiä´´oikeassa oli. Myönnän toki itsekin olevani idiootti, mutta kyllä sentään annetut ohjeet olen sisäistänyt.
Aatteleppa ihan ite
Anonyymi
2
88
Vastaukset
- Anonyymi
Et ole idiootti. Ne, jotka lähtevät Suomesta lomille koronamaihin nyt,
ovat. Ne, jotka eivät suostu koronatesteihin ovat.
Ne pitäis laittaa saman tien samaan koneeseen takaisin sinne mistä ovat tulleet.
Koronavirus on tappava, vaikkei se kaikkia tapa. - Anonyymi
Ihminen on se joka ei välitä. Omaa napaa katsotaan ja toivottavasti tartunnat lisääntyy tuhansilla niin tulee rajoituksia, koulut ja kaikki suljetaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih274487Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4591327Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771070Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä358981- 77893
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59820
- 228794
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57697Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.42689