Oi suomen kansa ja suomen kansan järki. Suomalaiset saapuvat eri puolilta eurooppaa suomeen näin korona aikana. Oikein lehtien palstoilla ihmetellään miksei satamissa ja lentokentillä kukaan tule heitä kädestä pitäen neuvomaan, miten kuuluu menetellä. Onhan sitä toitotettu jo monta kuukautta, että heti omaehtoiseen karanteeniin 2 viikoksi. Tai sitten, kuten eilen, oltiin valmiit testaamaan kaikki, niin EI, puolet porukasta ei suostu. Kyllä käy suomen viranomaisia ja päättäjiä sääliksi johtaa tällaisia idiootteja. J.K paasikivi sanoi ´´Tätä kansaa on vaikea johtaa, kun he ovat niin helvetin tyhmiä´´oikeassa oli. Myönnän toki itsekin olevani idiootti, mutta kyllä sentään annetut ohjeet olen sisäistänyt.
Aatteleppa ihan ite
Anonyymi
2
116
Vastaukset
- Anonyymi
Et ole idiootti. Ne, jotka lähtevät Suomesta lomille koronamaihin nyt,
ovat. Ne, jotka eivät suostu koronatesteihin ovat.
Ne pitäis laittaa saman tien samaan koneeseen takaisin sinne mistä ovat tulleet.
Koronavirus on tappava, vaikkei se kaikkia tapa. - Anonyymi
Ihminen on se joka ei välitä. Omaa napaa katsotaan ja toivottavasti tartunnat lisääntyy tuhansilla niin tulee rajoituksia, koulut ja kaikki suljetaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951486Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231248- 50988
- 70930
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52843Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53830- 56822
- 102804
- 82800
- 32745