Suosituksia hyvistä H7 tai H4 ledeistä?

Anonyymi

Onko täällä palstalaisilla mitään omakohtaisia kokemuksia H7 tai H4 ledeistä? Lähinnä siis niitä muunnossarjoja näillä tarkoitan... Kestääkö kauan käytössä esim Xenoniin verrattuna? :

9

151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Valitettavasti on kokemusta. Olin syytön osapuoli kolarissa mutta vastapuolen vakuutusyhtiö kieltäytyi korvaamasta minun auton vahinkoja koska autossani oli LED muunnossarja jota ei hyväksytty tieliikennekäyttöön. Ei auttanut valittaa asiasta, laiton on laiton ja ehtojen mukaan vakuutusyhtiöllä ei silloin ole korvausvelvollisuutta.

• Anonyymi

No nyt kylllä kuulostaa erikoiselta... Millä tavalla ne sinun ajovalot ovat liittyneet kolarin aiheutumiseen? Ymmärrän kyllä jos olisit vaikka pimeällä tullut jostain risteyksestä "alle" ilman valoja, jos vaikka ne ledit olisi olleet rikki tms. Mikä vakuutusyhtiö jos saa udella?

• Anonyymi

Tuskin ne oikeasti liittyikään kolariin mutta vähän hämärää oli ja vastapuolen kotipoliisi huomasi epätavallisen kirkkaat valot. Vetosi häikäisyyn ja Lähitapiola päätti että molemmat maksaa oman autonsa vahingot koska itse olin myös "osasyyllinen" laittomien valojen takia. Vaikka kolari oli liikennesääntöjen perusteella vastapuolen syy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin ne oikeasti liittyikään kolariin mutta vähän hämärää oli ja vastapuolen kotipoliisi huomasi epätavallisen kirkkaat valot. Vetosi häikäisyyn ja Lähitapiola päätti että molemmat maksaa oman autonsa vahingot koska itse olin myös "osasyyllinen" laittomien valojen takia. Vaikka kolari oli liikennesääntöjen perusteella vastapuolen syy.

Minua kiinnostaisi kokeilla TV sopista ne H7 lamput joista he lupaa 400 % enemmän valotehoa kuin normaaleilla H7. Onko kukaan kokeillut niitä ? Mukana tulee jotkut asennushanskat ja dvd levy. Onko tää humpuukia vai mitä mieltä ootte ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä tietää, että täälläkin taannoin esillä ollut neuvo toimii. Aina pimeällä tapahtuneissa kolareissa kannattaa vedota vastapuolen häikäisyyn, koska laittomia xenon ja LED muunnossarjoja käytetään todella yleisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä tietää, että täälläkin taannoin esillä ollut neuvo toimii. Aina pimeällä tapahtuneissa kolareissa kannattaa vedota vastapuolen häikäisyyn, koska laittomia xenon ja LED muunnossarjoja käytetään todella yleisesti.

Eikä pelkästään pimeällä, laittomat valot voi häikäistä häiritsevästi myös päivällä. Joka päivä näitä tulee vastaan. Jos kolaroi, ilmoita aina poliisille/vakuutusyhtiölle että vastapuolella oli laittomat valot jotka häikäisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minua kiinnostaisi kokeilla TV sopista ne H7 lamput joista he lupaa 400 % enemmän valotehoa kuin normaaleilla H7. Onko kukaan kokeillut niitä ? Mukana tulee jotkut asennushanskat ja dvd levy. Onko tää humpuukia vai mitä mieltä ootte ?

Mikähän putiikki mainostaa noita, ei ainakaan löydy TV Shopin valikoimista.

• Anonyymi

Paska möykyt ei mahdu umpioon, vain h3 h1 on normaali kokoisia!

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      188
      1419
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1208
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      948
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      900
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      810
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      51
      808
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      792
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      774
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      69
      748
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33