Selvyityjät: Eikö kukaan huomannut viime jaksossa Lillihin paitaa, niin pesty ja silitetty.
Amazing Race. Jack&Flo pari kertaa tippuminen lähellä, mutta "tällä varikolla kukaan ei tipukkaan." Aivan kuin vanhempi pariskunta ei saisi menestyä.
Fuskaaminen/huijaaminen sallitaan. Epäselvät säännöt sallivat jonkun muun suorittajaksi.
Vietnamin osuuden "bambuvati"melonnan piti jokaisen tehdä itse mutta Jack ja Flo palkkasivat toiset suorittamaan tehtävän puolestaan, törkeetä. ( ei saisi riittää että istuu/matkustaa suoritusvälineessä, tehtävä pitäisi myös itse suorittaa.
Eli mikäli Jack ja Flo voittavat on heidän voittonsa pedattu/päätetty ennalta. Läskit tai vanhat ei saa voittaa, sillä voitto kuuluu nuorille, oksettavaa. Menee viimeinenkin usko oikeudenmukaisuuteen.
Selvyitymis ohjelmat, huuhaata
vihainen&kyllästynyt
2
398
Vastaukset
- tihk
toi oli viimeinen varikkopysähtyminen kisassa ja siinä ei ole koskaan kukaan pudonnut.
- yeah baby yeah
Miljonääri Joe on ehdottomasti paras selviytymissarja mitä tähän asti on Jenkkilässä keksitty. Nää muut ömeising reis ja vastaavat on ihan syvältä. Lavastettuja juttuja. Joe oli toista maata, tosi teevee sarja. Muutoin kyllä ihan sama juoni ....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951486Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231248- 50988
- 70930
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53830- 56822
- 102804
- 82800
- 32745