Missä muut

Anonyymi

rukoilijat on?

Joh. 4:23 Mutta tulee aika ja on jo, jolloin totiset rukoilijat rukoilevat Isää hengessä ja totuudessa; sillä senkaltaisia rukoilijoita myös Isä tahtoo. 24 Jumala on Henki; ja jotka häntä rukoilevat, niiden tulee rukoilla hengessä ja totuudessa."

Ihmettelen että rukoilijat ei vaella Herran tahdon mukaan ja laiminlyövät Herran tahdonmukaista rukoustehtävää.

1Tess. 5:17 Rukoilkaa lakkaamatta.

6

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Missä muut rukoilijat on?
      Kammiossa!
      eli salassa ihmis-silmiltä.

seurakunnassa on hyvä olla yhteis-rukouksessa.
      itse silloin tällöin, kun koen että Herra sanoo.
      niin iloitan että muistan sinua.

sillä monet tarvitsevat rohkaisua.
      se lohduttaa kun tietää että joku tietää ja muistaa.

mutta kukin tavallaan.

Hyvä on että yhdessä voimme, kantaa toisiamme Herran eteen.

• Anonyymi

"seurakunnassa on hyvä olla yhteis-rukouksessa". Se on mahdotonta pitää seurakuntayhteyttä koronan takia.
        "Hyvä on että yhdessä voimme, kantaa toisiamme Herran eteen". Tarkoitatko tätä suomi24:n keskustelupalstaa? Niin mutta missä rukoilijat ovat kun heitä täällä tarvitaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"seurakunnassa on hyvä olla yhteis-rukouksessa". Se on mahdotonta pitää seurakuntayhteyttä koronan takia.
        "Hyvä on että yhdessä voimme, kantaa toisiamme Herran eteen". Tarkoitatko tätä suomi24:n keskustelupalstaa? Niin mutta missä rukoilijat ovat kun heitä täällä tarvitaan?

Rukoilijoita on paljon.
        Ei vain tule kerrottua koko ajan, - siksi kun on irvailijoita.

Mutta eihän me heistä silti välitetä, ymmärrämme että he voivat huonosti ja siksi rienaavat.

Mutta me jatketaan.
        Omissa kammioissamme.
        .

• Anonyymi

Kirjoitat emävalheita. Jo Veikko tiesi vallan hyvin mikä on emävalhe.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rukoilen itse kammiossani Iranissa vangittujen puolesta, heillä on kamalat oltavat vankiloissa siellä. Nyt rukoilen erityisesti Ahmadreza Djalalian puolesta, hänen kuntonsa on huono, pelkästään luurankoa. Rukoilkaa muutkin!

Rukous auttaa aina!

https://www.maailma.net/uutiset/ruotsissa-tyoskennelleen-iranilaislaakarin-kuolemanrangaistus-yha-todennakoisempi-korkein

Auttakaa rukoilemisesta Ahmadreza Djalalian puolesta!

Hän on vielä hengissä, istuu 30 neliömetrin sellissä 14 muun vangin kanssa ja on hyvin sairas. On vain pelkkää luurankoa, mutta yrittää kuitenkin selvitä, että saisi tulla kotiin ja halata pientä poikaansa, tytärtään ja vaimoaan.

Rukousapua tarvitaan!

Rukous auttaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      188
      1419
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1208
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      948
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      900
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      810
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      51
      808
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      792
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      774
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      69
      748
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33