Mistähän löytyisi kapealla vyötäröllä oleva rouvakoon, pitkähiuksinen kurvitar? Jos ei vapaa, niin varattu, 155-175cm, kauniskasvoinen, suudelmahuulilla, eikä mikään kapakkaruusu. Vaan, enemmänkin kiltti kotirouva, intohimoinen, kiihkeä ja osaa pitää salaisuuden? Iän ei niin väliä ole, eikä koulutuksen tai ammatin, sillä ihastua voi ensikatseella, enkä silloin kysele työpaikkaa, ammattia tai taloudellista asemaa, vaan kuvittelen ilman vaatteita, ilman älykännykkää ja autoa? Löytyykö suomalaista rotunaista suhteeseen tai helliin hetkiin aina joskus, kerran viikossa, ym. M52v Pirkanmaa
Leveälanteinen kaunotar 30-58v
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hah!
- Anonyymi
Just tuollaisia on jokaisen oven takana jonossa 24/7
- Anonyymi
No, eipä ole näkynyt, kuin yläkehonrakentajia, kaljantuoksuisia isolla vatsalla ja pillikintuilla, harakanpesähiuksilla. Niitä varten on lähikapakat
- Anonyymi
Ihmisen ulko-olemus on 75% siitä miten jokainen kokee näkemänsä ja sitä on vaikea muuttaa. Itse olen "tutustunut" kahteen ulkonäöllisesti samantyyppiseen naiseen viimeisen pari vuoden aikana. Toiseen olin aika nopeasti kusessa, mutta toisen suhteen vetäydyin. Mutta ihmetyttää tuo ap juttu.
- Anonyymi
Kaipa mies voi epätoivonsa noinkin ilmaista?
- Anonyymi
Entä jos puuttuu suudelmahuulet? Etkö kelpuuta?
- Anonyymi
Kun ei mitään silikoonihuulia, niin menettelee. Terveisin aloittaja
- Anonyymi
Hei mies...mikähän olet horoskooppimerkiltäsi? Oletko intohimoinen, rauhallinen vai kenties väsymätön..
- Anonyymi
Kyllä, intohimoinen, rauhallinen ja väsymätönkin. Mikä itse olet horoskoopiltasi? Aloittaja kyselee
- Anonyymi
Kaikkea niitä ja vesimies, vastauksesi viipyy , ehkä löydetään toisemme joskus. M52V
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395120Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5131679Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738