Kyllä harmittaa kun Vantti on aloittanut ruokien heikentämisen. Ihmeteltiin oikein porukalla miten surkea oli vegetarian pitsa minkä koululaiset äänestivät muka?
Pitsassa nuorten mukaan oli mautonta juuston kaltaista raastetta ja pahaa sitkeää murua.
Oikea vegetarian pitsa sisältää tuoretta tomaattia, paprika tuore, oliivi ja juustoraaste sekä pitsakastike.
Lapsen isänä haluan tuoda julki minkälaista ruokaa tarjotaa nuorillemme. Hinta ei ole halventunut vaikka ruoan päivittäinen tarjonta on supistunut. Näytin palmian esimiehelle lapseni kuvaa hän oli pöyristynyt miten tälläinen voi olla mahdollista?
Aikamoista kusetusta ruoka äänestykset.
2
95
Vastaukset
- Anonyymi
Tässä linkissä asiaa miten ruokateollisuus laittaa sokeria ruokiin ja ihmiset lihoo ja sairastaa. https://www.rd.fi/terveys-ja-hyvinvointi/sokeri-uusi-tupakka
- Anonyymi
Tuo sokerin lisääminen on Vantilla totta. Kysyin keittäjältä päiväkodissa niin hän myönsi että heidän ruokiin lisätään sokeria kastikkeisiin jotfa saadaan makua paremmaksi. Voin vain kuvitella lasten vanhempana että monien lapsille voi tulla lihavuus ongelmia. Kysyin että miksi näin tehdään sain vastaukseksi että Vantti on heikentänyt kastikkeitaan ja ruokiaan sisällöllisesti että energiaa lisätään sokerilla maun lisäksi. Näin Vantaalla huolehditaan lasten terveydestä kohta 20 vuoden päästä meillä on enemmän ylipainoisia nuoria!
- Anonyymi
Totta tuo on olen entinen keittäjä. Vantti halvensi monien raaka aineiden osalta otan esimerkkejä. HK halpaa jauhelihaa missä on verisuonia ja rustoja. Siinä ei itse lihaa ole juurikaan. Halvinta mahdollista atrian makkaraa missä on rasvan ja kamaran lisäksi jauhettu nahkaa joukkoon. Kasvikset on halvimmasta maasta eikä vantti tarjoa kotimaisia tuotekasviksia vaan käsketään tilaamaan halvimpia kasviksia. Vantilla todellakin laitetaan siirappia ja sokeria kastikkeisiin, koska muuten se olisi vain laimeaa ja mautonta. Keittiöillä säästetään oikeissa mausteissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911446Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231228- 50968
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52823Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53820- 56802
- 102784
- 82780
- 32725