Palvelujärjestyksenvalvoja

Anonyymi

Herran vuonna 2020 alkaa olemaan piakkoin 10 vuotta siitä kun esiin nousi turvamyyjä kaltainen palvelu ja sittemmin palveluvartija.

Nyt ollaan edetty siihen pisteeseen, että toimeksiantosopimuksia rustaillaan vaikka itse saatanan kanssa. Securitas oy on onnistunut tyrimään koko alan ydintoiminnot myymäläpuolella, skitsofreenisellä ahneudellaan. Sitähän se osakeyhtiötoiminta pörssissä toki on, että raha tahkotaan osakkeen omistajille vaikka vaikka prostituutiolla, jos tilanne sen vaatii. Ja eipä siinä..itse olisin mieluumin ihka aito huora, kuin tässä helvetin pätsissä, ja ammattiylpeyden ja ammatitaidonkin voi laittaa odottelemaan parempia aikoja varaston pimeimpään nurkkaan. Nyt uusinta hottia on vielä tuntematon ja itse keksimäni sanahirviö: Poliisin ja rajavartiolaitoksen tukena toimiva palvelujärjestyksenvalvoja.Ns. Pora-Jv(ent. JLJV) voi toimia nykyisin sangen moninaisissa tehtävissä. Hyllytys ja kassapalvelut ovat toistaiseksi vielä toteutumatta, mutta toimenkuvaan kuuluu oma työtoimenkuvan(ammatillisen) lisäksi perus kärryt ja korit. Tämä vielä normi shittiä, mutta sen lisäksi JV hoitaa täysin omavaraisesti koko pullohuoneen toiminnot ja autopesulan toimintoja. Näiden lisäksi on vielä kaikkea muutakin pikku puuhastelua, ihan vain mitä sattuu toimeksiantajalla ja sen edustajilla mieleen juolahtamaan.

Tämä ala on nähty tässä parinkymmenen vuoden aikana. Se on moro.

3

84

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On näitä muitakin työtehtäviä kuin kaupoissa.

- Piirinvartija
      - Paikallisvartija

• Anonyymi

Irtisanomislaki vain on niin hemmetin vaikea.

Ei voi ottaa lopputiliä 5 kuukauden karenssi: laiton irtisanominen taas maksaa vähintään 20.000 EUR

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Irtisanomislaki vain on niin hemmetin vaikea.

Ei voi ottaa lopputiliä 5 kuukauden karenssi: laiton irtisanominen taas maksaa vähintään 20.000 EUR

Jumalan terve!

Ei ole työpakkoa, työkkärissä kyllä on. Toisaalta kun katsoo sairaseläkeläisen virkoja nekin on varattu, kadulla kävelelee zombeja niitä tuntuu olevan jo enemmän kuin terveitä ihmisiä terveitä ihmisiäkin epäillään jo sairaaksi, kuka ne työt tekee jos kaikki masentuu.

Työhän sen on: sosiaalipummikin ja ammatti sairaeläkäinen saa korvausta sairastamisesta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      185
      1364
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1178
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      884
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      880
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      800
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      766
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      732
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      702
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60
      699
    10. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      97
      690
    Aihe