Siis luonnostaan mustat hiukset mutta vaalea iho. Kokisitko pisitiivisen eksoottisena ja voisitko seurustella kyseisenlaisen naisen kanssa, vai kokisitko hänet liian "ulkomaalaisena"?
Mitä suomalaiset miehet ajattelevat mustahiuksisista naisista?
21
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Voisin seurustella ulkomaalaisenkin kanssa eksotiikalla tai ilman. Tärkeintä on nainen sisällä vaikkakin kuulostat eksoottisen kauniilta.
Mjoo mjoo
Mustahiuksinen nainen ei oikein näy kunnolla syyspimeässä puistossa - varsinkin jos sekä puisto että friidu pukeutuvat mustiin.
Ei yksi kalpea naama sutta pelasta.
(reps)- Anonyymi
Onko se välttämätöntä että näkyy puiston hämärässä. Eikö riitä että auringonpaisteessa?
- Anonyymi
SÄ olet hyvä claugeri!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SÄ olet hyvä claugeri!
Mikä on claugeri?
- Anonyymi
Tummat naiset on upeita ja eksoottisen tummatkin kävisi minulle. Kurvikas, leveillä lanteilla ja kiihkeä, niin kyllä.
- Anonyymi
Tummat, mustat hiukset sekä tummaa karvoitusta myös alempaa on ihanteeni. Niin ja ruskeat silmät. Kauris m.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tummat, mustat hiukset sekä tummaa karvoitusta myös alempaa on ihanteeni. Niin ja ruskeat silmät. Kauris m.
Jee, olen tuollainen
- Anonyymi
Mustat hiukset ja vaalea iho, ei ollenkaan ongelma minulle.
- Anonyymi
Vau sopisit minulle enemmän kuin hyvin. Kauris m.
- Anonyymi
Mustahiuksiset, vaalea ihoiset , hoikka tai normaalipainoiset naiset, joilla on siniset tai vihreät silmät ovat mielestäni maailmankaikkeuden kauneinpia naisia. Pituutta pitäisi olla vähintään 160cm, eikä haittaa vaikka naisella olisi pituutta noin 194cm.
- Anonyymi
kivat ois ; )
- Anonyymi
tämähän on jännä koska tummahiuksisia naisia on ollut suomessa jo iät & ajat.
- Anonyymi
Ei kyllä aidosti mustahiuksisia. Heitä on kyllä Suomessa erittäin vähän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pohjos-Suomessa ainakin erittäin tavallista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mustalaisia löytyy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääasia on että sitä mustaa karvaa on siunaantunut joka paikkaan tarpeeksi. Monella mustahiuksisella naisella on kuitenkin vain haituvia alapäässä ja kulmakarvoissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääasia on että sitä mustaa karvaa on siunaantunut joka paikkaan tarpeeksi. Monella mustahiuksisella naisella on kuitenkin vain haituvia alapäässä ja kulmakarvoissa.
Mulla on, vähän enemmänkin kuin tarpeeksi, kun en ajelekaan oikein koskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko nyt aivan varma. Tummanruskeita hiuksia varmasti löytyy, mutta itse olen nähnyt mustia hiuksia vain romaneilla ja ulkomaalaisilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko nyt aivan varma. Tummanruskeita hiuksia varmasti löytyy, mutta itse olen nähnyt mustia hiuksia vain romaneilla ja ulkomaalaisilla.
Ainakaan saamelaista verta omaavilla mustat hiukset eivät ole mikään erikoisuus. Valtaosalla aidot lappilaiset sukujuuret tarkoittavat myös saamelaista verta suvussa. Mustat hiukset ja pikimustat silmät eivät siis todellakaan ole oudot siellä suunnassa. Toki saamelaisissakin on vaaleita, samoista syistä.
- Anonyymi
Ensimmäisenä tulee mieleen korpit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395130Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5161704Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738