Mitä suomalaiset miehet ajattelevat mustahiuksisista naisista?

Anonyymi

Siis luonnostaan mustat hiukset mutta vaalea iho. Kokisitko pisitiivisen eksoottisena ja voisitko seurustella kyseisenlaisen naisen kanssa, vai kokisitko hänet liian "ulkomaalaisena"?

21

63

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voisin seurustella ulkomaalaisenkin kanssa eksotiikalla tai ilman. Tärkeintä on nainen sisällä vaikkakin kuulostat eksoottisen kauniilta.

• Mjoo mjoo

Mustahiuksinen nainen ei oikein näy kunnolla syyspimeässä puistossa - varsinkin jos sekä puisto että friidu pukeutuvat mustiin.

Ei yksi kalpea naama sutta pelasta.

(reps)

• Anonyymi

Onko se välttämätöntä että näkyy puiston hämärässä. Eikö riitä että auringonpaisteessa?

• Anonyymi

SÄ olet hyvä claugeri!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

SÄ olet hyvä claugeri!

Mikä on claugeri?

• Anonyymi

Tummat naiset on upeita ja eksoottisen tummatkin kävisi minulle. Kurvikas, leveillä lanteilla ja kiihkeä, niin kyllä.

• Anonyymi

Tummat, mustat hiukset sekä tummaa karvoitusta myös alempaa on ihanteeni. Niin ja ruskeat silmät. Kauris m.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tummat, mustat hiukset sekä tummaa karvoitusta myös alempaa on ihanteeni. Niin ja ruskeat silmät. Kauris m.

Jee, olen tuollainen

• Anonyymi

Mustat hiukset ja vaalea iho, ei ollenkaan ongelma minulle.

• Anonyymi

Vau sopisit minulle enemmän kuin hyvin. Kauris m.

• Anonyymi

Mustahiuksiset, vaalea ihoiset , hoikka tai normaalipainoiset naiset, joilla on siniset tai vihreät silmät ovat mielestäni maailmankaikkeuden kauneinpia naisia. Pituutta pitäisi olla vähintään 160cm, eikä haittaa vaikka naisella olisi pituutta noin 194cm.

• Anonyymi

kivat ois ; )

• Anonyymi

tämähän on jännä koska tummahiuksisia naisia on ollut suomessa jo iät & ajat.

• Anonyymi

Ei kyllä aidosti mustahiuksisia. Heitä on kyllä Suomessa erittäin vähän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pohjos-Suomessa ainakin erittäin tavallista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mustalaisia löytyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pääasia on että sitä mustaa karvaa on siunaantunut joka paikkaan tarpeeksi. Monella mustahiuksisella naisella on kuitenkin vain haituvia alapäässä ja kulmakarvoissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pääasia on että sitä mustaa karvaa on siunaantunut joka paikkaan tarpeeksi. Monella mustahiuksisella naisella on kuitenkin vain haituvia alapäässä ja kulmakarvoissa.

Mulla on, vähän enemmänkin kuin tarpeeksi, kun en ajelekaan oikein koskaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko nyt aivan varma. Tummanruskeita hiuksia varmasti löytyy, mutta itse olen nähnyt mustia hiuksia vain romaneilla ja ulkomaalaisilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko nyt aivan varma. Tummanruskeita hiuksia varmasti löytyy, mutta itse olen nähnyt mustia hiuksia vain romaneilla ja ulkomaalaisilla.

Ainakaan saamelaista verta omaavilla mustat hiukset eivät ole mikään erikoisuus. Valtaosalla aidot lappilaiset sukujuuret tarkoittavat myös saamelaista verta suvussa. Mustat hiukset ja pikimustat silmät eivät siis todellakaan ole oudot siellä suunnassa. Toki saamelaisissakin on vaaleita, samoista syistä.

• Anonyymi

Ensimmäisenä tulee mieleen korpit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1446
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1228
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      968
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      910
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      823
    6. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      820
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      802
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      784
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      780
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      32