Pohjoissavossa kaupoissa on näitä 1kilon muovipusseja joissa voi olla 15kpl perunoita. Jokaisen kilon hinta on yli 1 eur!
On siinä perunalla hintaa aivan älyttömästi. Ymmärtäisi 0.40 sent hinnan
Peruna maksaa älyttömästi suomessa nykyisin!
6
100
Vastaukset
- Anonyymi
Kumpi on pahempi, kappale- vai kilohinta? Suomessa käytetään desimaalierottimena pilkkua, mutta vaadit ilmeisesti jotain 0,4 sentin hintaa perunalle. Kappaleelle vai kilolle perunoita?
Miksi et ryhdy viljelemään itse perunoita? Voit myydä niitä sitten tuolla hinnalla.- Anonyymi
Sanos maaseudun nero miksi pottu kalliimpaa kuin maito?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanos maaseudun nero miksi pottu kalliimpaa kuin maito?
Tarjonta on suurempaa. Lehmästä saa maitosadon kaksi kertaa vuorokaudessa. Perunasato saadaan vain kerran vuodessa.
- Anonyymi
Osta suoraan tuottajalta.
- Anonyymi
Onko perunakellaria lainaan?
- Anonyymi
Kun miettii sitä, että tuottaja saa kilosta n. 20 senttiä, eli he jotka selkä vääränä ne perunat poimivat ja raskaat perunasäkit kuorma-auton lavalle heittävät puhumattakaan niiden kylvämisestä, on peruna aivan sairaan halpaa ja ainut syy miksi se maksaa euron kilolta on kaupan ahneus, eli he jotka eivät pistä pienintäkään tikkua ristiin perunan eteen, vaan ainoastaan siirtävät sen paikasta A paikkaan B, tienaavat 500% enemmän kuin itse perunan "tekijä".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712