Valta median uutisointi asiasta ihmetyttää, loukkaantunut karhu ei kirjoituksen mukaan ole vaaraksi kenellekään ?! Siis mitä ? Karhu sinällään , lähellä asutusta , aiheuttaa varotoimia. Saati sitten ,että loukkaantunut!
Millaisia asiantuntijoita nämä tällaisten johtopäätösten tekijät ovat ? Onko karhu otettu kiinni ja nukutettu ja todettu vammat vähäisiksi vai miten ? Asutusten läheisyydessä liikkuvat karhut täytyisi ajaa kauemmas ja pahimmissa tapauksissa kaataa.
Karhun törmäys junaan Lieksassa
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Vastustakaamme jyrkästi kaatolupia kaikille eläimille koska niitä tarvitaan luonnossa ja etenkin liikenteessä, kuten hirviä ja karhuja. Mutta ne vain pitäisi saada Etelä-Suomeen sikäläisten ihmisten iloksi.
- Anonyymi
Niin eikö tämä karhu ole vaaraksi kellekkään?? Luulen, että tuomoisen tällin jälkeen voi hyvinkin vaarallinen olla ympäristölleen! Varokaa!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin eikö tämä karhu ole vaaraksi kellekkään?? Luulen, että tuomoisen tällin jälkeen voi hyvinkin vaarallinen olla ympäristölleen! Varokaa!!
Kyseenalaistatteko te asiantuntija lausuntoa? Jos asiantuntija on sanonut ettei se karhu ole vaarallinen on syytä uskoa asiantuntijaa ja antaa sille karhulle makupaloja jos satutte sen kohtaamaan, ja juttelette sille rauhoittavasti ja kysytte karhulta lähdetkö eläinlääkäriin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyseenalaistatteko te asiantuntija lausuntoa? Jos asiantuntija on sanonut ettei se karhu ole vaarallinen on syytä uskoa asiantuntijaa ja antaa sille karhulle makupaloja jos satutte sen kohtaamaan, ja juttelette sille rauhoittavasti ja kysytte karhulta lähdetkö eläinlääkäriin.
Joo, sokerpaloja vaen taskkuun varulta. Sehän on niin hyväluontonen ja mukava kuulema jotta tulloo kämmeneltä syömmään.
Anonyymi kirjoitti:
Joo, sokerpaloja vaen taskkuun varulta. Sehän on niin hyväluontonen ja mukava kuulema jotta tulloo kämmeneltä syömmään.
Kyllä se karhu tulee syömään kämmeneltä, ja syö kämmenen samalla.
- Anonyymi
Onhan tuo vastuutonta kirjoittaa , jotta loukkaantunut karhu ei ole vaarallinen kellekään.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa722467En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361799- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721587Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681407- 1091166
- 121128
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91094- 201009