täyteen vauhtiin – 5G-puhelinlanseeraus yhteistyössä Bond-leffa 007 No Time To Dien kanssa
Nokia-puhelinyhtiö HMD Global julkisti tänään uutuustuotteita – edulliset Nokia 2.4 ja Nokia 3.4 -älypuhelimet, Nokia Power Earbuds Lite -kuulokkeet ja Nokia Wireless Speaker -kaiuttimen.
https://mobiili.fi/2020/09/22/hmd-nokia-007-no-time-to-die/?fbclid=IwAR1THBTUwGAAn8YKUrx2vgaT2PIImOJZVOd3Ec-n88xthWpVbqYsrL3ShvY
Nokia-puhelinyhtiön toistaiseksi suurin markkinointikampanja
8
127
Vastaukset
- Anonyymi
Suomessa ei liikkeet edes ilmoittele Nokioita, vaikka monissa maissa arvostetuin merkki. Täällä mainostetaan jotain huihaiveita...
- Anonyymi
Minä muistelen lukeneeni ihan äskettäin jostain gsmarenan käyttäjäarvioinneista, että jopa jossain Ugandassa naureskellaan hmd:n nokioiden kyvylle kilpailla kiinalaismerkkien kanssa :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä muistelen lukeneeni ihan äskettäin jostain gsmarenan käyttäjäarvioinneista, että jopa jossain Ugandassa naureskellaan hmd:n nokioiden kyvylle kilpailla kiinalaismerkkien kanssa :D
Niin luki, mitäs ovat joka malli raakoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä kiiinostaa joku uganda, Intiassa ja monessa muussa tärkeässä maassa arvostavat eniten Nokiaa. Nyt Nokia vei huihaivein verkkokaupatkin Englannissa, samoin ovat kehittämässä USA:n 5G-verkkoa, hienoa!
- Anonyymi
Eihän ne ole ilmoittanut moneen vuoteen kun Nokiaa ei enää ole olemassa:D
- Anonyymi
konkkaan menee koko kännybisnes viellä.
- Anonyymi
Tuskin huihaivei ihan konkkaan sentään menee kun Kiinassa miljoonia pakkokäyttäjiä ja valtio tukee, hyväuskoisia hölmöjä muuallakin. Nokia pärjää onneksi rehellisin keinoin, esim USA:n ja Englannin tuki toki erittäin merkittävä asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin huihaivei ihan konkkaan sentään menee kun Kiinassa miljoonia pakkokäyttäjiä ja valtio tukee, hyväuskoisia hölmöjä muuallakin. Nokia pärjää onneksi rehellisin keinoin, esim USA:n ja Englannin tuki toki erittäin merkittävä asia.
Tarkoitti HMD:tä , olis se sairasta jos olis vain samsung ja iphone, lampaat seuraa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111648Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401404- 541143
- 581053
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva53926Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774