täyteen vauhtiin – 5G-puhelinlanseeraus yhteistyössä Bond-leffa 007 No Time To Dien kanssa
Nokia-puhelinyhtiö HMD Global julkisti tänään uutuustuotteita – edulliset Nokia 2.4 ja Nokia 3.4 -älypuhelimet, Nokia Power Earbuds Lite -kuulokkeet ja Nokia Wireless Speaker -kaiuttimen.
https://mobiili.fi/2020/09/22/hmd-nokia-007-no-time-to-die/?fbclid=IwAR1THBTUwGAAn8YKUrx2vgaT2PIImOJZVOd3Ec-n88xthWpVbqYsrL3ShvY
Nokia-puhelinyhtiön toistaiseksi suurin markkinointikampanja
8
116
Vastaukset
- Anonyymi
Suomessa ei liikkeet edes ilmoittele Nokioita, vaikka monissa maissa arvostetuin merkki. Täällä mainostetaan jotain huihaiveita...
- Anonyymi
Minä muistelen lukeneeni ihan äskettäin jostain gsmarenan käyttäjäarvioinneista, että jopa jossain Ugandassa naureskellaan hmd:n nokioiden kyvylle kilpailla kiinalaismerkkien kanssa :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä muistelen lukeneeni ihan äskettäin jostain gsmarenan käyttäjäarvioinneista, että jopa jossain Ugandassa naureskellaan hmd:n nokioiden kyvylle kilpailla kiinalaismerkkien kanssa :D
Niin luki, mitäs ovat joka malli raakoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä kiiinostaa joku uganda, Intiassa ja monessa muussa tärkeässä maassa arvostavat eniten Nokiaa. Nyt Nokia vei huihaivein verkkokaupatkin Englannissa, samoin ovat kehittämässä USA:n 5G-verkkoa, hienoa!
- Anonyymi
Eihän ne ole ilmoittanut moneen vuoteen kun Nokiaa ei enää ole olemassa:D
- Anonyymi
konkkaan menee koko kännybisnes viellä.
- Anonyymi
Tuskin huihaivei ihan konkkaan sentään menee kun Kiinassa miljoonia pakkokäyttäjiä ja valtio tukee, hyväuskoisia hölmöjä muuallakin. Nokia pärjää onneksi rehellisin keinoin, esim USA:n ja Englannin tuki toki erittäin merkittävä asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin huihaivei ihan konkkaan sentään menee kun Kiinassa miljoonia pakkokäyttäjiä ja valtio tukee, hyväuskoisia hölmöjä muuallakin. Nokia pärjää onneksi rehellisin keinoin, esim USA:n ja Englannin tuki toki erittäin merkittävä asia.
Tarkoitti HMD:tä , olis se sairasta jos olis vain samsung ja iphone, lampaat seuraa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738