Entisten aikojen rauhallista mihinkään pyrkimättä olevaa ohjelmaa?
Hidasta ja rauhallista, selittävää, inhimmillistä...luonnollista, kaunista?
Toisia kunnioittavaa? Epäseksuaalista, eikä huutavaa?
Eikö telkkareihin saisi jotakin rauhallista suomalaista ohjelmaa?
9
778
Vastaukset
- Anonyymi
Jossa ei olisi liikaa tietoakaan, tiedettä.
- Anonyymi
Aloittaja on epäilyttävä trolli. Miksi emme haluaisi tietää feministinäkökulmaa, transsujen ja tyttöparien sorrosta joka päivä ja tauotta? Ja kuinka Vladi Hukkanen väijyy silmät kiiluen rajan takana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja on epäilyttävä trolli. Miksi emme haluaisi tietää feministinäkökulmaa, transsujen ja tyttöparien sorrosta joka päivä ja tauotta? Ja kuinka Vladi Hukkanen väijyy silmät kiiluen rajan takana.
Miksei minun telkastani tule tuollaisi ohjelmia?
Vaihdetaanko vehkeitä?
- Anonyymi
Eipä onnistu enää! Koska kaikki uudet filmit ja jopa mainokset ovat täynnä mamuja. Ei kait tarvitse kertoa syytä siihen?
- Anonyymi
Eivät ole.
- Anonyymi
Ennen vanhaan oli viihdeohjelmikin ilman huutoa ja kiljuntaa !!
- Anonyymi
On vieläkin.Katso vaikka TTK.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On vieläkin.Katso vaikka TTK.
Eduskuntaan ja YLEen tärkein suositus valtapuolueissa on tumma hipiä.
- Anonyymi
Tätä haluaisi myös itsekkin. Miksi yle ei enää tee mukavia, rauhallisia dokkareita tai henkilökuvia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901429Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231218- 50958
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52813Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810- 56792
- 81775
- 102774
- 33722