Ihmiset eivät mieti, että historiassa ihmiset ovat useammin kuin tänään nähneet mitä ovat ulostamassa.
Näin vessastaja näkee, mitä on tehnyt ja mitä olisi voinut tehdä toisin nyt ja myöhemmin.
Toimepide on tärkeä oppimisen kannalta, jopa selviämisen.
Nykyään uloste upotetaan veteen ja peitellään paperilla, jonka jälkeen lähetenään yhteiseen kaupunki säilöön.
He jotka eivät käytä yleisiä vessoja voivat kuitenkin miettiä, minkälaista ulostetta saadaan.
Huomasin, että toimenpiteeseen jää koukkuun, että on pakko nähdä joka kertaa, minkälaista tuli.
Katsomiseen kuuluu haistaminen.
Ei koskeminen.
Mutta peittäminen voi satunnaisesti, lehtillä, risuilla, maalla.
Intiimi asia halutaan pitää piilossa, ellei ole toinen tarkoitus.
Voitteko sanoa olevanne ylpeitä siitä, mitä ulostatte?
Mitä muuta voitte sanoa ulosteestanne erityistä ja tavallista?
Olet mitä syöt. Ulostat mitä olet?
Tässä minä ne kerro, mitä ulostan.
Viehtymys katsella omaa kakkaa
Anonyymi
1
106
Vastaukset
- Anonyymi
Kaksi insinööriä ja blondi istui iltaa ja kilpaili ongelmien ratkaisussa. Illan päätteeksi blondi kysyi: ”Mitä eroa on ulosteella ja tulosteella?” ja lupasi parhaiten vastaavalle yhteisen yön. Arvaa mitä insinöörit sanoivat? Huusivat yhteen ääneen ”tee-kirjain!”.
Blondi nousi ylös seisomaan insinöörien eteen jalat levälleen ja kysyi: ”Arvatkaas mikä tämä on?” ”No mikä?” huusivat insinöörit! ”Aa-kirjain” huusi blondi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1991590Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1381354- 541123
- 72995
- 51950
- 106902
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764