Heips suonenjokiset!
Tietääkö täällä kukaan, missä Suonenjoen ja Pieksämäen rajalla on rivitaloja? Yksi vanha kaverini asuu jossain Suonenjoen rajalla rivarissa. Hän pyysi mut keväällä kylään kahvittelemaan. Koronapelon takia en silloin uskaltanut lähteä. En muistanut tallentaa numeroa eikä mun kaveri ole somessa, ainakaan omalla nimellään. Mää en ole paikkakuntalainen, niin vähän hankala hahmottaa, että missäköhän siellä Suonenjoen "villillä rajaseudulla" on rivitaloja lähellä Pieksämäkeä.
Kiitoksia avustanne jo etukäteen!
- Kahvilan Kaisa kaukaa mualimalta -
Lapsuuden kaverin kämppää etsiskelen
Anonyymi
4
116
Vastaukset
- Anonyymi
Nenonpelto vois olla hakemasi kohde. Esim. osoitteessa Mäntytie 16, 76940 Pieksämäki on rivitalo ja on siellä muitakin.
- Anonyymi
Haapakoski on Suonenjoen ja Pieksämäen rajalla. Siellä on kahdessa eripaikassa eri paikassa rivitaloja.
- Anonyymi
Fonecta ja sitten Google Maps näin se kaveri löytyy
- Anonyymi
Oletko tulossa velkojasi perimään, mutta et tiedä mistä minua etsit?
Voin kertoa nyt ja tässä, että pysy poissa täältä. En maksa koskaan takaisin ja osaan pitää puoleni...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951486Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231248- 50988
- 70930
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53830- 56822
- 102804
- 82800
- 32745