Ketkä palstalaiset käyttää maskia ulkona liikkuessaan?

Anonyymi

Ite en semmoista käytä.

14

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä käytän kaikkialla ja aina, jopa nukkuessani. Asia selviää, kun katsot profiilikuvaani. c",)

• Anonyymi

Aloin käyttämään tuossa syyskuun alkupuolella aina kaupoissa ja hypermarketeissa, joissa ei voi välttyä olematta toisiin sillä turvaetäisyydellä, typerää on kyllä puhua sen maskin läpi sitten.

Ja tosiaan pyöräillessä kovaakin vauhtia jolloin hapensaanti on ensisijaista, on mahdotonta käyttää silloin maskia, eikä edes tarvitsekaan silloin, kaupoissa käytän aina.

Jyväskylän Helluntaileset jo vimpauksen keksivät, saastuttivat jo satoja kohta varmaan tuhat karanteenissa...

• En käytä ulkoillessa, mutta väkijoukossa kyllä.

• En käytä maskia sisällä enkä ulkona. Pärjään ilman maskia. Silmälaseja joudun pitämään kokoaikaisesti, ja sitä asiaa jotkut ihmettelevät.

• Anonyymi

Tänään käytin maskia Prisman marketissa. Vastaan tuli vain maskipäisiä ihmisiä ja muutama maskiton.
      Maskeja oli ainakin 90% kaupassa liikkuneista.
      Oli turvallinen olo liikkua, kun maski oli päässä, ei tarvinut arvailla, että missä virus lentää, kun maski oli naamalla.

t. Ätmi

• Anonyymi

Ei pysty edes pyöräilemään kun ei saa happea jos on joku hapenestolaite edessä ollenkaan, silloin vain naamalle kun on kaupassa jne...

• Anonyymi

mummummummummummummm...

• Anonyymi

Onko hampaassa vikaa? 🤓

• Kauppareissulla käytän, en muuten kun muualla en ole ihmismassoissa. Salilla en nyt taas pysty käymään, ei kestä kroppa revitellä. Niin yksi koronakohde vähemmän.

• Anonyymi

Ulkona kävelyllä en käytä... Julkisissa, kaupoissa , luennolla jne käytän aina.

• Anonyymi

kikkelini käyttää ja samoin joutuu käyttämään alapääsuojaa kun muuten naiset näkis mikä housuissa liikkuu ja tulisivat villeiksi ja tekisivät liikaa tuttavuutta niin pakko käyttää ja survoa se sinne maskin suojaan ja toivoa että pysyy siellä

• Anonyymi

Maskit on ihan turhia kuten nähty ei se estä koronaa leviämästä.

• Anonyymi

En laita ennen kun alkavat sakottamaan.

• Anonyymi

Minä aloin kyllä tosiaan heti käyttämään kun näin että nuo tartunnat räjähtivät käsiin, on monia, aina käytän kaupoissa, en tietysti pyöräillessä, mahdotonta käyttää, mutta niin, jos on ihmisiä lähistöllä käytän aina.

The Mask.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      61
      2260
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1724
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1534
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      375
      1529
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1484
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1357
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1108
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1091
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1054
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      979
    Aihe