Poliisi huolestui raskaan liikenteen rikkeistä

Anonyymi

Sunnuntaina päättyneen raskaan liikenteen tehovalvontajakson tulos jatkoi aiempien tarkastusten huolestuttavaa linjaa.
Viime viikon kestäneen raskaan liikenteen tehovalvontajakson aikana todettiin muun muassa ajo- ja lepoaikarikkomuksia 173 sekä ajopiirturirikkomuksia 38 kappaletta.

Epäkuntoisuuksien takia matka jouduttiin keskeyttämään kokonaan 13 kertaa ja seuraamuksia näistä rikkeistä poliisi kirjasi 104 kappaletta.

Ylikuormamaksumääräykseen johtaneita ylikuormia todettiin 62 kappaletta –lisäystä edelliseen vuoteen 35 prosenttia.

Lisäksi rangaistuksia jaettiin muun muassa kuorman varmistamiseen (48) sekä kuljettajan ja ajoneuvon asiapaperirikkomuksiin liittyen (31). Ajosta tavattiin myös kahdeksan ajo-oikeudetonta. Valvonnan yhteydessä poliisi teki myös 266 ulkomaalaisvalvontaan liittyvää tarkastusta.

2

63

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Myös mina olen huolestunut ja on kyllä aihetta.

• Anonyymi

Noin pahan kuuloiselta kuulostava tulos ratsioista, vaikka minä olen ollut jo pois tien päältä pitkän aikaa!!!!
      Luulin, että meno kuljetusalalla siistiytyisi kun minä poistun kuvioista?!

Onkohan "Kaivuri_Petri" ollut vielä kuinka nohevana ratsaajana kuvioissa mukana?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      188
      1419
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1208
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      948
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      900
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      810
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      51
      808
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      792
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      774
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      69
      748
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33