Sunnuntaina päättyneen raskaan liikenteen tehovalvontajakson tulos jatkoi aiempien tarkastusten huolestuttavaa linjaa.
Viime viikon kestäneen raskaan liikenteen tehovalvontajakson aikana todettiin muun muassa ajo- ja lepoaikarikkomuksia 173 sekä ajopiirturirikkomuksia 38 kappaletta.
Epäkuntoisuuksien takia matka jouduttiin keskeyttämään kokonaan 13 kertaa ja seuraamuksia näistä rikkeistä poliisi kirjasi 104 kappaletta.
Ylikuormamaksumääräykseen johtaneita ylikuormia todettiin 62 kappaletta –lisäystä edelliseen vuoteen 35 prosenttia.
Lisäksi rangaistuksia jaettiin muun muassa kuorman varmistamiseen (48) sekä kuljettajan ja ajoneuvon asiapaperirikkomuksiin liittyen (31). Ajosta tavattiin myös kahdeksan ajo-oikeudetonta. Valvonnan yhteydessä poliisi teki myös 266 ulkomaalaisvalvontaan liittyvää tarkastusta.
Poliisi huolestui raskaan liikenteen rikkeistä
Anonyymi
2
63
Vastaukset
- Anonyymi
Myös mina olen huolestunut ja on kyllä aihetta.
- Anonyymi
Noin pahan kuuloiselta kuulostava tulos ratsioista, vaikka minä olen ollut jo pois tien päältä pitkän aikaa!!!!
Luulin, että meno kuljetusalalla siistiytyisi kun minä poistun kuvioista?!
Onkohan "Kaivuri_Petri" ollut vielä kuinka nohevana ratsaajana kuvioissa mukana?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712