Toiset ovat kovasti täältä thaimaansuunnalta kantaaottavia suomen politiikkaan ja historiaankin, mutta on olemassa muitakin kiinnostuksenkohteita.
Ohessa yksi:
https://aijaa.com/7pth3L
Moottoripyörä / moottoripyöräilyharrastus.
8
<50
Vastaukset
Niin ja oli joukossa muitakin, vain Kuksa puuttui.
https://aijaa.com/u97wOL- Anonyymi
Koska järjestetään moottoripyörien vastaohjauskurssi?
- Anonyymi
Oiva veto tatamin taitajalta.
- Anonyymi
Aloittaja harrastuksiin viittaa, mutta lienee esittävän aihettaan väärällä palstalla, jossa mielenkiinnot enemmänkin mielenterveys, mikä kukin on, missä kukin asuu, kuka ei ole matkaillut, alkoholi ja kertakäyttörakkaudet.
Kukin rahansa ja aikansa käytön itse päättää ja kuvia katsellessani mieleeni tuli, että kyllä minäkin mieluiten aikaani viettäisin ja vietänkin omien mielenkiintojeni parissa, jotka ei ole golf ja alkoholi, sekä kertakäyttöihmissuhteet.
Ducatin kuvaa odotellessa varvasaltaan vierellä. Resupetteri, miksi pitäisi olla moottori pyörä nokkapyörineen, kun voi matgustaa bussilla ihan minne vaan? Jos haluaa lähelle ni menee pikku bussilla ja jos haluaa kauas ni menee kauko bussilla sitten. Minulla on kolme autoa ja kolme moottori pyörää. Äsken kävin bussilla lähi kaupassa. Ostin etikkaa ja knakkeja. Hyvää terveellistä koti ruokaa. Nuudelinkanssa erinomaista aivoruokaa. Pistin kaikki exeliin ylös tallentaen. Pysyy pudjetissa.
- Anonyymi
Häh häh hää. Minullapa on oma hulikupteri. Ilimassa ei oo vielä ruuhkoo.
Anonyymi kirjoitti:
Häh häh hää. Minullapa on oma hulikupteri. Ilimassa ei oo vielä ruuhkoo.
Toi mun Aimo teki todella näyttävän ilmaveivin. Jäykällä se ei olis ollut mahdollista. Otin koko setin VHS nauhalle talteen ubuntun viereen kirja hyllyyn. Luen tosi paljon. Just äsken luin mielen terveys kaavakkeen M1 kolmeen kertaan oikeen ajatuksella. Nyt piileskelen naapurin ruupertin hetekan alla jos ne tulee väkisten hakemaan. Kovasti on ilma vaivoja tuolla ruupertilla. Ei olis pitänyt antaa sille kesken käynyttä kiljua palkkioksi piilo paikasta..
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816