No mikäs tänään on rasismia?
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ivan-puopolon-kolumni-no-mikas-tanaan-on-rasistista/7963532
Tässä hyvä kirjoitus
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Niin tai, mistä tänään pahoittaisi mielensä?
Päivä pari sitten twerkkari sai kuulla kunniansa kun tanssiryhmässä heilui vain valkoisia perseitä eikä yhtään mustaa eikä bosslady tuonut julki tanssityylin alkuperää sille alttaria rakentaen mitä palvoa. Julkisesti mistä sai myös nuhteet koska ei somessa tms. historianluentoa pitänyt aiheesta mutta paras oli kivityksen kohteen arka vastaus tai selitys...En uskaltanut koska pelkäsi jonkun suuttuvan hänelle jos hän sanoo jotain väärää.- Anonyymi
Sääntöjen vastaisia avauksia lehtijuttu kopioineen syntyy kuin sieniä sateella vastauksia kadotessa niihin järjestelmällisesti avauksien pysyessä?
- Anonyymi
Eiväthän he oikeasti edes pahoita mieltään, esittävät vain aina niin kun kuvittelevat saavansa sillä jotain etuja. Siksi kehotan kaikkia anteeks pyytämisen sijasta solvaamaan aina lisää jos joku pahoittaa mielensä. Katsotaan miten suvakki mokaa kun hän on tosi tosi vihainen.
Täysi 10 kirjoitukselle, joka osuu napakasti suoraan ongelman syöpäiseen ytimeen. Tällaista järjellistä ajattelua tarvitaan, sillä muuten YLEn(kin) propagoimat harhaopit alkaa muuttua käytännöksi, jossa ihmistä yritetään tosissaan ohjelmoida robotin kaltaisesti.
- Anonyymi
Ihan jees Puopolalle mutta sinulle pitkä miinus viestiliikenteen tappamisesta sensuurillasi jokaisessa viestiketjussa mihin riittää erivän mielipiteen esittäminen tai häviämisesi debatissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan jees Puopolalle mutta sinulle pitkä miinus viestiliikenteen tappamisesta sensuurillasi jokaisessa viestiketjussa mihin riittää erivän mielipiteen esittäminen tai häviämisesi debatissa.
sensuuri kehiin kun käry käy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sensuuri kehiin kun käry käy
Yhden miehen show tämäkin palsta perinteisellä lopputuloksella missä vastaa viestiliikenteestä yksin tappaessaan muilta kirjoitushalut sensuurillaan ja trollaamisellaan. Sen tehdessään hyppää toiselle palstalle toistamaan saman.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhden miehen show tämäkin palsta perinteisellä lopputuloksella missä vastaa viestiliikenteestä yksin tappaessaan muilta kirjoitushalut sensuurillaan ja trollaamisellaan. Sen tehdessään hyppää toiselle palstalle toistamaan saman.
Ivan Puopolo sai töitä YLE:ltä koska vaikuttaa ulkoisesti ja nimensä perusteella joltain kansainväliseltä Leninistiltä, mutta hän onkin täysi oikeistopopulisti ja sovinisti. Hyvä Ivan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ivan Puopolo sai töitä YLE:ltä koska vaikuttaa ulkoisesti ja nimensä perusteella joltain kansainväliseltä Leninistiltä, mutta hän onkin täysi oikeistopopulisti ja sovinisti. Hyvä Ivan!
Feministien suuresti ihailema hlö.
- Anonyymi
Tää on sitä intersektionalismia joka on itsessään jo rasistisempaa kuin rasistit itse
- Anonyymi
Puopolon lainauksen lähde mielenkiintoinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puopolon lainauksen lähde mielenkiintoinen.
Niin, jopa valveutuneet kristityt Afro-Amerikkalaiset ja Britti-Afrikkalaiset konservatiivit ymmärtävät että tää on täyttä vasemmistolaista huuhaata.
- Anonyymi
Persut tosiaan vaikuttavat rajatilapersoonilta. Hyvä kirjoitus persuista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa452053En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311650Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 91291
- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7981- 81972
- 20959