Naisia saa kun juo viinaa

Anonyymi

Baarissa. Baarissa voi sitten tanssia hitaita naisen kanssa niin pääsee lähelle mutta viinaa pitää juoda ensin.

T viinamies

24

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä vinkki ujoille.
      Otat rohkaisua että uskallat lähestyä naista, varo kuitenkin ettei jää ryyppy päälle. Heti kun löydät kivan naisen jätät törpöttelyn.

• Anonyymi

Naisia saa kun kasvattaa kuntosalilla muskelit. Nainen tykkää kun saa sormella painella miehen isoa habaa.

• Anonyymi

Ei sitä tarvii koko kossupullua huitaista ennen baariin meoa mutta sen verran että mies uskaltaa naisia lähestyä. Naisia voi pyytää tanssimaan, se on hyvä tapa lähestyä naisia.

T viinamies

• Anonyymi

Kun juo viinaa pääsee mukaan porukkaan. Baarissa viinamies on mukana porukassa ja nainen näkee että hän ei ole mikään kaveriton surkimus. Nainen kiinnostuu miehestä joka on mukana porukoissa.

Raitis mies ei juo viinaa eikä pääse mukaan porukkaan. Naiset huomaavat ettei raittiilla miehellä ole kavereita, eivätkä he kaverittomasta miehestä kiinnostu.

t. viinamies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun juo viinaa pääsee mukaan porukkaan. Baarissa viinamies on mukana porukassa ja nainen näkee että hän ei ole mikään kaveriton surkimus. Nainen kiinnostuu miehestä joka on mukana porukoissa.

Raitis mies ei juo viinaa eikä pääse mukaan porukkaan. Naiset huomaavat ettei raittiilla miehellä ole kavereita, eivätkä he kaverittomasta miehestä kiinnostu.

t. viinamies

Mistä saa naisen kun ei uskalla mennä baariin?
        Kaupassa käyntikin pelottaa.

työtön

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

t. viinamies

joo se on sitten hienoo kun äijä vetää kännissä turpaan ja käy huorissa, mutta siitähän naiset tykkää, siksi ne ottavatkin useimmiten rentun ja juopon. Näin elämä ei ole niin yksitoikkoista kuin raittiin miehen kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

t. viinamies

Ei se kyllä ihme ole jos olet harhainen kun olet viinamies. Kunnon naista et tule saamaankaan. Hyvät naiset inhoo juoppoja miehiä mutta ne ei tajua sitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se kyllä ihme ole jos olet harhainen kun olet viinamies. Kunnon naista et tule saamaankaan. Hyvät naiset inhoo juoppoja miehiä mutta ne ei tajua sitä.

Nainen tapaa miehen yökerhossa kun juodaan viinaa. Viinamies on siellä ja nainen valitsee viinamiehen.

Arkielämässä tai harrastuksissa eivät suhteet ala. Raitis mies ei käy yökerhossa juomassa viinaa, joten hän ei naisiakaan tapaa. Raitis mies jää yksin.

t. viinamies

• Baarissa mitään tanssita..

• Anonyymi

Mistä tiedät kun et missään käy?

• Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät kun et missään käy?

Mistäs tiedät etten missään käy?

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Mistäs tiedät etten missään käy?

Sulla on kipsi jalassa.

• Anonyymi kirjoitti:

Sulla on kipsi jalassa.

No ei sentäs syntymästä asti..

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

No ei sentäs syntymästä asti..

Mutta kihti on ollut.

• Anonyymi

Yökerhos olin ja nainen pyysi tanssimaan hitaita. Tiesin jo siinä vaiheessa että saan seksiä ja sainkin.

• Anonyymi

Naisia kyllä, mutta lähinnä vain viinaan meneviä naisia. Raittiita naisia baareista on turha etsiä.

T. raitis nainen

• Anonyymi

Kyllä pitää antaa rispektiä viinamihelle, mantraa päivästä toiseen👊

• Onko pakko harrastaa naisia, kun juo viinaa?

• Anonyymi

Ei ole mikään pakko ja sitäpaitsi naiset häiritsevät kälätyksellään miehekästä viinanjuontia.

• Anonyymi

Naisia ei saa jos istuu kotona.

• Muistakaa turvavälit ja käsihygienia! Eikä pussailla tuntemattomia siellä! Niin!

Ei mulla muuta... jatkakaa... :)

• Anonyymi

Pussailen aina tuntemattomia, koska sen jälkeen ei enää olla niin tuntemattomia. Voi alkaa vaikka suhde kun pussailee avoimesti ja juo viinaa.

• Anonyymi

Voi myös oksentaa naisen pääle tanssiessa kun nojaa naiseen, koska on niin kännissä ettei itse pysy pystyssä. Siitä naiset tykkää.

T. viinamies

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      45
      2053
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1650
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1434
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      351
      1416
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1295
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      9
      1291
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1088
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      981
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      972
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    Aihe