Olen ihmetellyt jo pitkään, missä suomalaisten miesten nahkahousut. 10-20v.sitten näki aika paljon hevimiehillä,rokkareilla bikereilla ja muillakin mutta nykyään hävinnyt katukuvasta,
Missä miesten nahkahousut?
4
386
Vastaukset
- Anonyymi
No varmaan se homoleima pelottaa useimpia heteromiehiä jotka haluaisivat pukeutua nahkiksiin.
- Anonyymi
Kerran lähibaarissa yks hemmo kommentoi nahkahousujani kysymällä " Tiedätkö minkälaiset miehet pitää nahkahousuja? " Katsoin tyypin asua ja vastasin :" Tiedän, sellaiset miehet, jotka eivät ilkeä tulla baariin verkkareissa ja lenkkareissa". Melkoiset naurut sai tyyppi osakseen. Hetero.
- Anonyymi
Näen liian harvoin mihillä nahkahousuja. itselläni on farkkumalliset.
- Anonyymi
Olen käyttänyt nahkaa aina, mp nahkaa ja muutenkin mm. töissä ja eipä ole minua haitannut eikä ole tullut vastaan mitään negatiivista ,,päin vastoin , kaupoissa ja muuallakin olen saanut tosi hyvää palvelua,kaikki ei voi kaikesta tykätä,minaä tykkaan. Nahkafarkut ja jokin muu yläosa kun nahkaa niin keventää, ja on hyvän näkönenkin. Katukuva ,,joo melko yksin saa liikkua nahoissa nykyään,että sehän on itsestä kiinni haluaako katukuvaan nahkaa. että nahkaa päälle ja ulos. Jos muita nahan ystäviä niin vois vaihtaa vaikka kuulumisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784