Made in China- tuotteita. Älkää ostako mitään kiinassa valmistettuja tuotteita.
Boikotoikaa kaikkia
4
78
Vastaukset
- Anonyymi
"Boikotoikaa kaikkia"
Tuossapa hyvä ohje. Taidan aloittaa heti hengittämisestä. Ensi viikolla voisin sitten lopettaa syömisen ja juomisen. - Anonyymi
Mitään raakaa kalaa ei pidä syödä joten sushit pois .
- Anonyymi
Minä äänestä kukkarolla. Jos saa tismalleeen samaa tuotettta halvemmalla, niin tietenkin ostan sen. Useimmat yritykset valmistavat nykyään valtaosan tuotteistaan muutenkin Kiinassa tai kaukoidässä. Esim. valtaosa kaikisa polkupyörän rungoista tehdään kaukoidässä.
- Anonyymi
Eikös ruoka kaikki kohta Kiinasta tuoda, kun ilmastonpelastuksen nimissä maatalous kielletään Suomessa. Hurraa, järjen riemuvoitto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901429Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231218- 50958
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52813Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810- 56792
- 81775
- 102774
- 33722