Päijät-häme

Löytyiskö päiväkahvi seuraa varatulle miehelle.
Varatusta tai vapaasta naisesta..

12

640

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä mitä kahvia pannaan??

• Kaikki käy myös ilmankin....

• Anonyymi

Ei ees helvetissäkään. Ei vaikka kui jäätyis

• Anonyymi

HALUUTKO TULLA MUN ANALIIN JA SPERMATA HYVIN AITO HOMO SETÄ RANE HEINOLA

• Anonyymi

Hyppää narikkaan akkas pettäjä

• Anonyymi

Tää on vanha, mutta etsitkö siis sponssattavaa?

• Anonyymi

Kerro itsestäsi

• Anonyymi kirjoitti:

Kerro itsestäsi

Katso >Profiili

• Anonyymi

No nyt mie vasta huomasin että sie ukko kahvi seuraa kaipaat. Jo vain täält löytyvi enkä mie ou edes varattu vaan mie oon leskirouva joka viel näin vanhoil päivil kaipajaa nuorta lihhoo!

Tehhään poika sil viissiin että sie tuut maanantaina 2.8. 2021 Hämmeenlinnan linjavaunuasemalle aamul joskus klo 6 - 10 välisenä aikana niin mie siellä kahvilassa ootan sinnuu. Miul on kaksivärinen huivi kelta/punainen ja rollaattori joista miut tunnistat. Juuaan siinä alkukahveet ja lähetään sitten miun tykö. Siellä mie keitän lisää kahvetta ja laitan sekkaan miesvainajaltani jääneen viegra pillerin. Mie oun sen verta hurja likka että miun kerallain pittää miehen jaksaa ainakin 3 tuntia mutta enempi on parempi. Joskus on käyny mieheni kuoltua sydäninfarktiin vuonna 1994 ko hän kävi heikoksi ko män hänelt laman takia virma nurin niin että sittemmin muutama miehenkörmy on täällä kahvil poikennut mutta eivät oo minnuu saaneet tyytyväiseks. Pari heist laukes ihan heti mist suutuin ja ajoin ulos ja muilla ei pysynt kalut kovina vaik kuin yrittivät. Meil ompelukerhos olikin naseva kasku täst aiheest ja se män niin jotta "Ei koval kalul käy kuseminen mut viel huonommin käyp veltol naiminen" hihhih eiks oltkii metkasti sanottu?

No ei nyt muuta ku tulehan sie kykenevä ukko silloin 2.8. linjavaunuasemal Hämeenlinnaan klo 6-10 niin kyl pääset yrittämmään ellet ihan kauhia lantapeikko ole!

Mie olen nimeltäin Helka ja ikkää on 87 vuotta mutta sitä ei ou moni uskont, sanovatten että ihan mään 65-70 vuotisest ja olen hoikas kunnos 169 cm 60 kg ja käytän seksiasui enkä mittään mummokalsareit. No sitten näät!

• Anonyymi

Miten Helka sinuun saa yhteyttä?

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      53
      2110
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1670
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1454
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      353
      1444
    5. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1414
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1305
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1098
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1014
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      982
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      969
    Aihe