Onko kokemusta Pasta Rossa nimisestä ammatinharjoittajasta. Ikää, ulkonäköä, mittoja ei tarvitse mainita. Lähinnä palvelun taso ja asenne kiinnostaa.
Pasta Rossa
Anonyymi
18
9060
Vastaukset
- Anonyymi
Sitäpä vaan itse kokeilemaan ja kokemaan niin tiedät sinäkin. Eihän muiden asiat ja kokemukset sulle kuulukaan.
- Anonyymi
Kiitos turhasta kommentista. Tunge ne hanuriis. Nimim aika jo varattu, mutta ihan mukava olis silti kuulla muiden näkemyksiä.
- Anonyymi
Aivan huippu nainen, asenne ja palvelu kympin arvosana
- Anonyymi
www.pastarossa.fi
- Anonyymi
Nyt pojut äkkiä net osoite muistiin!
Poistuu täältä, kun yp herää.. - Anonyymi
Asenne on hyvä jos sympatitiat kohtaat yhdessä.
Ketjusta on poistettu 50 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774