Mihin aikaa heräät?
Mihin aikaa menet nukkumaan
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tänään kävin nukkumaan 0815 ja keitin aamukahvit 1610.
Vaihtelee.
Tilanteen mukaan. Mieluiten valvon 12 saakka ja nukun myöhään, mutta arkena joudun toisinaan heräämään jo klo 6.
- Anonyymi
Joululahjojen paljasteleminen toisille että mitä paketit sisältää, niin kun itseäkin jo jännittää kun toinen avaa sen, paljastaa jo ennalta että mitä siellä on, noniin mutta kun meillä on sellainen sääntö että ei ostella yli 20eur lahjoja toisille, jotta ei mene ns. asevarusteluksi se lahjojen ostaminen.
Erittäin vaihtelevasti
- Anonyymi
Nyt. Herään siinä noin 6 tunnin kuluttua.
- Anonyymi
ei mitään kaavaa
- Anonyymi
Kreivin aikaan menen nukkumaan.
- Anonyymi
Ennen auringonnousua ja laskua.
- Anonyymi
Menee nukkumaan kun nukuttaa, mutta niin tuollainen joku ennätysten tekeminen eli 72 tuntiakin yhtäjaksoista valvomista, ei ole jatkuvana terveellistä, mutta toisaalta on myös sydänlihaksen harjoitusta tuollainen aina ajoittain pari kertaa vuodessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa452053En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311650Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 91291
- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7981- 81972
- 20959