Putin on panomies!

Anonyymi

19

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

Pyysin ylläolevaa viestiä poistettavaksi. Ei tapahtunut mitään. Sitten laitoin testinä viestin, että sitten Putinkin on huora, joka jakaa tattiaan. Viesti on heti poistettu!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pyysin ylläolevaa viestiä poistettavaksi. Ei tapahtunut mitään. Sitten laitoin testinä viestin, että sitten Putinkin on huora, joka jakaa tattiaan. Viesti on heti poistettu!

Tottakai, mies ei jaa vaan mies saa. Tosin mieshuora on korkein avonimi, jonka mies voi saavuttaa. Putinin panojen määrä ei vielä siihen riitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai, mies ei jaa vaan mies saa. Tosin mieshuora on korkein avonimi, jonka mies voi saavuttaa. Putinin panojen määrä ei vielä siihen riitä.

Sano sitten joku tattiaan jakeleva huoramies.

• Anonyymi

Maradonalla on 10 lasta eli on kova panomies

• Anonyymi

Ytmit on

• Anonyymi

Putin on kalamies, aina esittelee suuria kalasaaliitaan, taitaa olla horoskoopiltakin kala.

• Anonyymi

niiin jos putin on kalamies, jim carrey on maskimies, the maks. maksimaalinen maski, mad maski the maski.

• Anonyymi

Sitä vaan miettii ketä on jenni haukion lapsen isä

• Anonyymi

Paavo Lipponen?

• Anonyymi

Ketä?

• Anonyymi

Tulikin hyvä idea tämä suomen huutokauppakeisari, ilmainen palvelu, saa vielä romuista rahaakin ja tuo vie ne ilmaiseksi pois :D

• Anonyymi

Putin on lyhyt käppänä. Onkoha sen sekin pieni?

• Kyllä lyhytkin mies naisia saa, että mitäs te aina oikein valitatte!? :D

• Anonyymi

Ihannepari: Wonder Woman ja Superman :)

• Anonyymi

Koko maski-juttu alkaa näyttämään naurettavalle kuin salkkarien kalsarit... koska se turvaetäisyys olisi tärkein kuitenkin.... kaikilla on maskit päässä...

• Anonyymi

Hieno asia jos Putin jaksaa viel jatkaa kansaansa.

Onhan se muutenkin hienoa että kansakunnan huippu jaksaa jatkaa geenjään kauniiden nuorten naisten kanssa.

• Anonyymi

Äh puh! Äh puh!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      51
      2089
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1660
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1444
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      351
      1426
    5. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1364
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1305
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1098
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1004
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      972
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    Aihe